کمپین درخواست از دکتر حسن روحانی برای یاری بیماران

۲۹خردادماه،
ممتاز نیوز :مشکلات دارویی و افزایش بی رویه قیمت داروهای بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج و بیماران خاص چندی است که علاوه بر رنج بیماری، به سبب هزینه های بالای دارو و درمان عرصه زندگی را بر آنها تنگ کرده است. این مشکلات بویژه طی دو سال اخیر در پی بی ثباتی بازار ارز و عدم اختصاص ارز به دارو از جانب دولت، شدت بیشتری پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از این بیماران به دنبال کمبودهای دارویی گرفتار بازار داروهای قاچاق شده اند و سلامت آنها به خطر افتاده است.

 به گزارش ممتاز نیوز در پی تغییر سیاست ارزی بانک مرکزی، دیگر ارز مرجع به داروها تعلق نمی گیرد که در این میان بعضی اقلام دارویی در گمرک دپو شده است و شرکت های واردکننده داروها نیز برای جلوگیری از افزایش قیمت ها همچنان چشم به بازگشت ارز مرجع به این اقلام دارند و به سبب کمبود نقدینگی نمی توانند این داروها را از گمرک ترخیص کنند. این در حالی است که احتمال می رود ۲۰ درصد از این داروها فاسد شود.

در حال حاضر بیماران به خصوص بیماران سرطانی،تالاسمی، هموفیلی، کلیوی، ام اسی و … چشم یاری به رییس جمهور تازه بسته اند که کلیدی برای حل آن پیدا کند تا رنج این سال های گرانی و کمبودها و بی مهری ها با آمدن وی مرتفع شود.

در همین راستا ممتاز نیوز با کمک تمامی کاربران و پایگاه اینترنتی های حامی سلامت با راه اندازی کمپین درخواست از دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت، خواستار رسیدگی عاجل به این موضوع حیاتی شده و از کاربران خود تقاضا می کند با حمایت از هموطنان بیمارمان به این کمپین بپیوندند تا این موضوع فورا در راس تصمیمات رئیس جمهور منتخب مردم قرار گیرد .

هموطنان عزیز میتوانند برای حمایت و امضای این کمپین از طریق فرم مربوطه از هم وطنان بیمار نیازمند دارو حمایت کنند.

همچنین علاقه مندان میتوانند پیام خود را از طریق کلیک بر روی  این فرم  برای رئیس جمهور منتخب ارسال نمایند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.