کمک به رئیس‌جمهور منتخب سبب حماسه‌آفرینی در تمام عرصه‌ها خواهد شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا شاهد حماسه‌آفرینی ایران در تمام عرصه‌ها به ویژه اقتصاد و همچنین تحقق کامل شعار رهبر انقلاب در سال جاری باشیم.

سامان نیازی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ خلق “حماسه سیاسی” اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌ها و فشارهای دشمن علیه کشور، ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات، پشتیبانی و حمایت و خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وی ادامه داد: بنا به فرمایشات “مقام معظم رهبری” همه باید به “حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی” کمک کنند تا شاهد حماسه‌آفرینی ایران در تمام عرصه‌ها به ویژه اقتصاد و همچنین تحقق کامل شعار رهبر انقلاب در سال جاری باشیم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج  دانشجویی، واکنش غرب نسبت به انتخابات پرشور ایران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات تمام تلاش دشمنان را برای ناکام جلوه دادن نظام در برگزاری انتخابات و القای وجود شکاف میان مردم و حکومت خنثی ساخت.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در صحنه انتخابات، بار دیگر نشان داد که حماسه‌آفرین است، تصریح کرد: اکنون نوبت مسئولان است که با حفظ “وحدت” اهداف نظام و مطالبات مردم را برآورده کنند و همه باید به رئیس‌جمهور منتخب در این مسیر کمک کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.