کمک رییس‌جمهور به یک مرکز بهداشتی، درمانی متعلق به ارامنه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دستیار ویژه رئیس جمهور در بازدید از درمانگاه آدویسیان خبر داد:

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اجرایی در دیداری سرزده از درمانگاه خیریه «آدویسیان» متعلق به ارامنه از کمکِ یک میلیارد تومانی رییس‌جمهور به این مرکز بهداشتی، درمانی خبر داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اجرایی در دیداری سرزده از درمانگاه خیریه «آدویسیان» متعلق به ارامنه از کمکِ یک میلیارد تومانی رییس‌جمهور به این مرکز بهداشتی، درمانی خبر داد.
 
وی در جمع مدیران و کارکنان درمانگاه آدویسیان ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی به تمام هموطنان مسیحی کشور، گفت: زندگی مسالمت‌آمیز و توأم با احترام متقابل پیروان ادیان مختلف در ایران قابل ستایش است.

دستیار ویژه رییس جمهور با بیان اینکه اگر مشخصه ایرانی بودن را لحاظ کنیم، دیگر واژه اقلیت کاربردی نخواهد داشت، گفت: همه اقلیت‌های دینی در واقع ایرانی‌های غیرمسلمانی هستند که به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند و زندگی توأم با آرامش پیروان ادیان مختلف در ایران می‌تواند نمونه و سرمشق مناسبی برای برخی کشورهای پرآشوب منطقه باشد.

حسین فریدون با اشاره به دیدار اخیر رییس‌جمهور با خانواده شهدا و جانبازان ارامنه کشور گفت: ایرانیان اعم از مسلمان و غیرمسلمان در روزگار سخت و در بزنگاه‌های دشوار همواره در کنار هم بوده و هستند و هیچ عاملی نمی‌تواند اتحاد آنان را سست کند.

دستیار ویژه رییس جمهور در ادامه به همراه قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان ارامنه مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف درمانگاه خیریه آدویسیان بازدید کردند.

پیش از سخنان دستیار ویژه رییس‌جمهور، روبرت بگلریان، نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حسن نیت رییس‌جمهوری، با اشاره به زیست مشترک ملاطفت‌آمیز پیروان ادیان مختلف در ایران در طول تاریخ، گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند بر همبستگی ملت ایران خدشه وارد کند.

همچنین نماینده شورای خلیفه‌گری و رییس هیأت مدیره درمانگاه «آدویسیان» ضمن تشکر از حضور دستیار ویژه رییس‌جمهور و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آغاز سال نو میلادی، گزارشی از نحوه تأسیس، ارایه خدمات و مشکلات این درمانگاه ارایه کردند.

لازم به ذکر است درمانگاه آدویسیان سال گذشته از سوی اداره کل سلامت استان تهران به عنوان درمانگاه نمونه استان انتخاب شد و این درمانگاه برای عموم هموطنان کشور در بخش‌های مختلف به ارایه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.