کمک مالی شهرداری بوشهر تا آخر هفته به شاهینی‌ها

سعید مسیگر می‌گوید قرار است از طرف شهرداری بوشهر و شورای شهر بوشهر کمک‌های مالی صورت پذیرد.

سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه‌ تیم شاهین که با حضور شهردار بوشهر و رئیس شورای اسلامی بوشهر برگزار شد اظهار کرد: ما جلسه‌ای با شهردار بوشهر و رئیس شورای اسلامی بوشهر داشتیم و در آن جلسه از پیشکسوتان شاهین و اعضای کادر فنی حضور داشتند و با قول شهردار قرار شد که تا این هفته به ما کمک مالی شود تا بتوانیم با بازیکنانی که مد نظرمان هست مذاکره کنیم و آن‌ها را به تیم اضافه کنیم.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: ما تا الان ما ۳۰ درصد پرداختی خود را به بازیکنان انجام دادیم و قول‌هایی که داده بودیم را محقق کردیم. در حال حاضر در نیم فصل برای گرفتن بازیکن و ماندن‌ بازیکنانی که داریم به پول نقد نیاز داریم چون گرفتن بازیکن در نیم فصل سخت‌تر از اول فصل است و بازیکنان باید با شرایطی که از آن مطمئن هستند به تیم دیگری بروند. یعنی اگر به خاطر مساله مالی از تیمی جدا شوند، باید پول بهتری به آن‌ها داده شود تا آن بازیکن راضی شود به تیم دیگری برود. اول فصل به این بازیکنان می‌توان به آن ها قول داد اما در نیم فصل اینطور نیست.

او ادامه داد:‌ با توجه به اینکه تیم ما در جدول رقابت‌های لیگ برتر شرایط خوبی ندارد، الویت ما مذاکره با بازیکنانی است که از شرایط مالی راضی نیستند. در مرحله بعد هم با بازیکنانی را مد نظر داریم که بتوانند به تیم ما کمک کنند و در نیم فصل دوم  روی کیفیت کار تیم تاثیر بگذارند. ما ۹ نفر بازیکن می‌توانیم وارد و خارج کنیم و از این لحاظ دست ما باز است.

مسیگر درباره تیم‌های بزرگ‌تری که به لحاظ مالی به بازیکنان تیم‌شان پیشنهادهای مالی بهتری می‌دهند خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ ما وضعیت بهتر و پول بیشتر به بازیکنان پینشهاد می‌دهند و این مساله کار را برای تیم‌های کم بضاعتی مثل ما سخت‌تر می‌کند. این مساله موجب می‌شود ما در نقل و انتقالات مشکل‌ بیشتری داشته باشیم. یعنی ما اگر بخواهیم یک بازیکن معمولی را هم بگیریم با مشکل مواجه هستیم و این عدم توازن کار را برای ما سخت کرده است.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره اردوی نیم فصل تیمش خاطرنشان کرد: ما به احتمال زیاد ۱۳ دی یک اردو در جزیره کیش خواهیم داشت تا بتوانیم خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آمادگی کامل کسب کنیم.

او در پایان گفت: هدف ما ماندن در لیگ برتر است. ما با توجه به کیفیتی که از میشو کریستیچویچ سراغ داریم، می‌توانیم تیم خوبی راهی نیم فصل دوم لیگ برتر کنیم. میشو از وقتی به تیم آمد با توجه به اینکه وقتی برای آمادگی بازیکنان و بدنسازی آنها نداشت، اما توانست تغییر کیفیت محسوسی روی تیم ایجاد کند. امیدوارم که بتوانیم در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.