کمک ۱۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه ویژه پارس به بیمارستان کنگان

با هدف اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در حوزه سلامت انجام شد؛

خبرگزای آریا- جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با موافقت وزیر نفت و همسو با اجرایی شدن مصوبه سفر دور سوم هیئت دولت، ۱۰ میلیارد ریال به منظور تجهیز امکانات بهداشتی و درمانی به بیمارستان کنگان اختصاص یافت.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،   جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس، در نشست مشترک مسئولان شهرستان کنگان، دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و مسئولان محلی و با موافقت مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت و همسو با اجرایی شدن مصوبه سفر دور سوم هیئت دولت، ۱۰ میلیارد ریال به منظور تجهیز امکانات بهداشتی و بیمارستانی به بیمارستان کنگان اختصاص یافت.
عباس دولتی زاده توجه به محیط پیرامون و توسعه متوازن منطقه تحت نفوذ پارس جنوبی را از مهم ترین اولویت های سازمان منطقه ویژه پارس برشمرد و افزود: صنعت نفت همگام با توسعه و گسترش فعالیت های خود، به توسعه مناطق همجوار با تاسیسات نیز نگاه جدی دارد.
دولتی زاده کمک به اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران به استان بوشهر را از مهم ترین فعالیت های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در این استان خواند و گفت: صنعت نفت می کوشد همه شرایط را برای اجرای تعهدهای خود در سفرهای استانی هیئت دولت فراهم کند تا با اجرایی شدن این پروژه ها که با همراهی دیگر دستگاه های اجرایی صورت می گیرد، بتواند در رشد و توسعه استان بوشهر گام بردارد.

قدردانی فرماندار کنگان از سازمان منطقه ویژه پارس
در این نشست، فرماندار شهرستان کنگان ضمن قدردانی از سازمان منطقه ویژه پارس در توجه جدی به توسعه شهرستان کنگان گفت: کمک به تجهیز بیمارستان کنگان، اقدامی موثر است که به کوشش صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس انجام شود.
یزدان شناس افزود: سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت به این شهرستان گام های بلندی برداشته است که با به سرانجام رسیدن طرح ها و پروژه ها بسیاری از دغدغه های مردم و مسئولان و جامعه محلی برطرف خواهد شد.
وی با قدردانی از نگاه مثبت وزیر نفت و هیئت دولت به شهرستان کنگان گفت: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه می تواند افزون بر خدمات رسانی به شهروندان و مردم، به عنوان پشتیبان حوزه سلامت و بهداشت صنعت نفت نیز نقش آفرین باشد.
جهانگیر شاهینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، نیز در این نشست با اشاره به کمک های صنعت نفت به حوزه سلامت و بهداشت استان بوشهر گفت: صنعت نفت کمک های شایانی به بهداشت استان کرده است که جای قدردانی دارد و امیدواریم این کمک ها ادامه داشته باشد.
وی از توجه جدی مدیران سازمان منطقه ویژه پارس به اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه سلامت و بهداشت قدردانی کرد و افزود: اجرایی شدن این پروژه ها که در دیگر نقاط استان بوشهر در حال اجراست، می تواند به توسعه و ارتقای حوزه سلامت و بهداشت استان بوشهر کمک فراوان کند.

وزارت نفت بیش از ۸ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی هزینه کرده‌است
 رستم قاسمی، وزیر نفت، روز یکشنبه (۴ تیر ) در اولین حضور خود در صحن علنی مجلس نهم در گزارش مربوط به وزارتخانه متبوع خود تاکید کرد: در سفرهای استانی، وزارت نفت بیش از ۸ هزار میلیارد تومان هزینه کرده‌است ولی به دلیل کمبود بودجه، تصمیم داریم اجرای باقیمانده مصوبات آن را به ترتیب و براساس اولویت‌بندی انجام دهیم.
بر پایه این گزارش، بیش از ۹۰۰ پروژه طرح مهر ماندگار در کشور وجود دارد که بخشی از آنها از جمله احداث پالایشگاه بزرگ نفتی ستاره خلیج فارس، توسعه میدان های نفتی رشادت و هنگام، احداث پالایشگاه گاز هنگام و دیگر پروژه های صنعتی طرح مهرماندگار به تنهایی در استان هرمزگان است که برای کشور اهمیت ویژه دارد.
جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بیش از این به شانا خبر داد بود وزارت نفت برای توسعه زیرساخت های استان بوشهر ۲۶۳ میلیارد تومان اعتبار ساخت بزرگراه های دیر-بوشهر و اهرم _ دیلم را تامین می کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.