کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به زودی تشکیل می گردد / تقاضای مهدوی کیا از بزرگان پرسپولیس / دست رد دایی به سینه مهدوی کیا

۰۷اردیبهشت،

؛ کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس که قرار بود پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی جهت تصمیم گیری درخصوص هادی نوروزی تشکیل شود به زمان دیگری پس از دیدار با ملوانان برگزار می گردد.

بر اساس اسن گزارش؛ با توجه به اینکه AFC قصد دارد از علی پروین به عنوان یکی از یازده مرد تاریخ فوتبال آسیا تقدیر کند باشگاه پرسپولیس نیز به موازات این اقدام AFC قرار است که طی مراسم باشکوهی از سلطان فوتبال ایران تقدیر نماید.

**ناراحتی مهدوی کیا از تصمیم گل محمدی

 مهدی مهدوی کیا که قرار است دربازی مقابل سپاهان در چهار چوب رقابتهای جام حذفی از بازیگری در فوتبال کناره گیری کند از تصمیم یحیی گل محمدی که قرار است مدت زمان کمی را در  مسابقه فینال مقابل زرد پوشان سپاهان به وی برای بازی اختصاص دهد ناراحت است و دوست دارد که در اخرین بازی تمام توان خود را  برای یک بازی تماشایی به  کار گیرد اما کادر فنی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا در این دیدار حساس چهار تعویض صورت گیرد ولی مسئولان امر در فدراسیون با این عمل مخالفت کرده اند.

**تقاضای مهدوی کیا از بزرگان پرسپولیس

مهدوی کیا از بزرگان تیم فوتبال پرسپولیس همچون کریم باقری، افشین پیروانی و چند تن دیگر از بزرگان سرخپوش پایتخت درخواست کرد تا در بازی خداحافظی وی در مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی حاضر باشند.

**یحیی می‌خواهد کریمی بازی کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال این است که از علی کریمی حداقل یک نیمه برای سرخپوشان در دیدار مقابل ملوان استفاده کند اما پزشکان این تیم به گل‌محمدی تاکید کرده‌اند که استفاده از شماره هشت سرخپوشان برابر ملوانان یک ریسک بزرگ است و وی باید از این تصمیم صرف نظر کند.

**دست رد دایی به سینه مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا از علی دایی خواسته بود که بازی فینال مقابل سپاهان به ورزشگاه آزادی بیایید و بازی پایانی وی را از نزدیک ملاحظه کند اما علی دایی به سبب کارهای بسیاری که در تیم راه آهن دارد از مهدوی کیا عذرخواهی کرد.

**پاداش های خوب در انتظار سرخپوشان

محمد رویانیان برای انجام یک بازی خوب در دیدارهای باقیمانده لیگ و جام حذفی قول پادش‌های بسیار خوبی را به بازیکنان این تیم داده و قرار است در صورت قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران این وعده‌ها به حقیقت بپیوندد./آف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.