کمیته انضباطی والیبال دربارهٔ رای آلومینیوم تجدید نظر کرد

۶ م دیماه ،

جلسه تجدید نظر کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص رای صادر شده برای بازی «آلومینیوم المهدی بندرعباس» و «پیشگامان کویر یزد» صبح امروز چهارشنبه ۶ دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه تجدید نظر کمیته انضباطی که بنا به در خواست باشگاههای آلومینیوم المهدی و پیشگامان کویر دربارهٔ اعتراض به آرا کمیته انضباطی در مورخ ۴/۱۰/۹۱ ، در خصوص برخورد فیزیکی «یاشار شاهینی» از تیم آلومینیوم و «مسعود رمضانی» از تیم پیشگامان کویر، صبح امروز در فدراسیون والیبال تشکیل شد. در این جلسه که با حضور عباس مفیدی بازرس فدراسیون، حلیم شرعی نایب کارشناس ورزشی و مهین انصاری دبیر کمیته انضباطی برگزار شد، این پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و رای به شرح زیر اعلام شد:

به استناد ماده ۵/۴۳ آیین نامه انضباطی فدراسیون والیبال، محرومیت از ۲ جلسه قطعی یاشار شاهینی به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه تعلیقی تنزل پیدا کرد و مبلغ ۵ میلیون تومان جریمه نقدی شد.

محکومیت ۲ جلسه قطعی مسعود رمضانی هم به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه تعلیقی تنزل پیدا کرد و به پرداخت مبلغ ۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.