کمیته تخصصی گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی قرآنی تصویب شد

چهاردهمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جعفر توفیقی در این جلسه بحث علوم قرآنی را مبحث بی منتهایی دانست و گفت: از علوم قرآنی به عنوان دانشی بیکران می توان درحوزه آموزش و پژوهش بهره گرفت.

وی افزود: وزارت علوم با تمام ظرفیت و توانش آمادگی دارد که از این کمیسیون، دستور جلسات و برنامه هایش حمایت کند و امیدواریم این تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سبک زندگی قرآنی را طراحی کنیم و مردم از مفاهیم قرآن در زندگی دنیوی و اخروی استفاده کنند، محقق شود.

در این نشست گزارشی از عملکرد مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه همراه با تصویب زمان بندی گزارش دهی دستگاهها و نهادهای عضو این کمیسیون ارائه شد.

همچنین تشکیل دو کمیته تخصصی گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی قرآنی وابسته به کارگروه توسعه آموزش عالی قرآنی کشور در این کمیسیون به تصویب رسید.

این جلسه با حضور دکتر حسین نادری منش معاون آموزشی وزیر علوم، دکتر ارسلان قربانی رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی عماد معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.