کم‌کاری نهادهای ذی‌ربط و پیگیری دقیق علل حادثه نباید به‌ فراموشی سپرده شود

محمد شجاعیان، مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر در پیامی درگذشت ۲ خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت و تاکید کرد: خبرنگاران در همه حال خود را متعهد به انجام وظایف در مقابل مردم شریف ایران می‌دانند و همیشه در شرایط سخت و در حوادث مختلف در راه آگاهی بخشی برای جامعه از جان خود گذشته‌اند. هر چند نباید اهمال و کم‌کاری نهادهای ذی‌ربط و پیگیری دقیق علل حادثه به‌دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش ممتازنیوز، متن پیام محمد شجاعیان، مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر در پی درگذشت ۲ خبرنگار حوزه محیط زیست ایرنا و ایسنا به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خبرنگاران فقید «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی» از همکاران رسانه‌ای حوزه محیط زیست در جریان مأموریت کاری به ارومیه باعث تالم جامعه خبری کشور شد.

این مصیبت دردناک اندوهی سترگ در دل اهالی رسانه نشاند و نخل حسرت در دل دوستان و خانواده آنها به بار آورد.

خبرنگاران در همه حال خود را متعهد به انجام وظایف در مقابل مردم شریف ایران می‌دانند و همیشه در شرایط سخت و در حوادث مختلف در راه آگاهی بخشی برای جامعه از جان خود گذشته‌اند. هر چند نباید اهمال و کم‌کاری نهادهای ذی‌ربط و پیگیری دقیق علل حادثه به‌دست فراموشی سپرده شود.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در گروه رسانه‌ای مهر این ضایعه دردناک را به اصحاب رسانه به ویژه همکاران عزادار در رسانه‌های ایرنا و ایسنا و خانواده آن عزیزان از دست رفته تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان به‌ویژه خانواده‌های داغدار صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.