کم فروش ترین خودروهای بازار ایران

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در چهارشنبه, ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ در دیگه چه خبر
کم فروش ترین خودروهای بازار ایران

خودروهای ام‌وی‌ام ۱۱۰، ام‌وی‌ام ۳۱۵ سدان، کیا پیکانتو، رنو داستر، رنو فلوئنس و رنو سفران کم‌فروش‌ترین خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران هستند. 

براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت بازار خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ تنها ۲٫۴ درصد سهم بازار این گروه را در اختیار داشته است. 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز خودروی ام‌وی‌ام ۳۱۵ سدان با کسب ۰٫۴ درصد سهم بازار، کم‌فروش‌ترین خودرو در این سطح قیمتی بوده است. 

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان نیز خودروی کیا پیکانتو تنها ۱٫۱ درصد سهم بازار را در اختیار داشته است. 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان هم خودروی رنو داستر با کسب ۸٫۵ درصد سهم بازار کم‌فروش‌ترین خودرو در این سطح قیمتی بوده است. 

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی رنو فلوئنس تنها ۷٫۱ درصد سهم بازار خودروهای این گروه قیمتی را در اختیار داشته است. 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان هم خودروی رنو سفران تنها ۳٫۵ درصد سهم بازار خودروهای این گروه قیمتی را در اختیار داشته است. 

ایران جیب



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.