کناره‌گیری نامزد عربستانی انتخابات ریاست AFC

۰۹اردیبهشت،

در حالی‌که چند روز بیشتر به انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی نمانده است، حافظ مدلج یکی از سه نامزد عرب شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اعلام کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا ، مدلج که در حال حاضر در کوالالامپور به سر می‌برد، گفت: از انتخابات کناره‌گیری می‌کنم؛ چرا که از اول هم به دنبال رقابت نبودم. آمدم تا کشورهای عربی در نهایت به توافق برسند و یک نماینده را انتخاب کنند. در صورتی در انتخابات شرکت می‌کردم که سرکال و شیخ سلمان کناره گیری می‌کردند که این اتفاق نیفتاد. امیدواریم که در نهایت بین سرکال و شیخ سلمان هم توافق صورت گیرد و یکی از آنها به نفع دیگری کنار رود.

او دربارهٔ خودداری شیخ سلمان از برگزاری نشست و تبادل‌نظر با دیگر نامزدها گفت: چیزی از خود او نشنیدم. این خبرها را از رسانه‌ها شنیدم. امیدوارم که در نهایت بین او و سرکال توافق نهایی صورت گیرد. اگر بتوانیم نشستی را در این‌جا برگزار کنیم، به توافق خواهیم رسید و اگر نشد با دو گزینه در انتخابات شرکت می‌کنیم. چاره‌ای جز این نداریم.

او دربارهٔ این سوال که عربستان به چه کشوری رای خواهد داد، گفت: رای عربستانی به کسی است که در اندیشه پیشرفت فوتبال آسیا باشد و زمینه را برای آن فراهم کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.