کنایه محصولی به احمدی‌نژاد: کسی که در دولتش اکثر فسادها رخ داد، می‌گوید دولتش بهترین دولت تاریخ است

به گزارش خبرآنلاین، او که از موسسین جبهه پایداری است، در نشستی که در مدرسه علمیه شهید صدوق گفت: کسی که در زمان ریاست و دولت او اکثر فسادهای دولتی شکل گرفت امروز می گوید که دولت من بهترین دولت تاریخ کشور بوده است. آیا حمایت از سیستم فاسدی که با جعل اسم شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد میلیاردها پول را به آن طرف آب فرستاده اند قابل توجیه است؟

گزیده سخنان وی را به نقل از فارس بخوانید:

·         در اهمیت ولایت باید گفت که این امر از نماز و روزه و حج و زکات هم بیشتر است . تولی یعنی ولایت پذیری از حق و تبری یعنی دوری جستن از هر چه که مظهر باطل است و هر دو مثل نماز و روزه از فروع دین است ولایت همه انسانها و هر موجودی و ملک و تدبیرآنها از آن خداوند متعال است. ولی کسی است که در کنار دیگری امور او را تدبیر و تامین می نماید ولایت مطلق و حقیقی از آن خداوند است.

·         باید ببینیم امروز چه کسانی هستند که نه تنها خانواده و فرزندانشان را که در مقابل ولایت ایستاده اند و با دشمنان خدا دوستی می کنند طرد نمی کنند بلکه از آنها حمایت هم می کنند با توجه به فرمایش امام راحل که فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است می بینیم که اینگونه افراد از ایمان حقیقی فاصله دارند و دارای نفاق درونی اند متأسفانه ما شاهدیم که بعضی از وابستگی ها موجب نتایجی می شود که دل امت حزب الله را بدرد می آورد.

·          چرا کسی که در فتنه شرکت می‌کند و به نظام و رهبر و مرجع ما توهین می کند به ۶ ماه حبس محکوم می شود ولی یک نفری که به همان فتنه گر توهین کرده است به ۸ ماه حبس محکوم می‌شود؟ آیا اگر یک فعال دانشجویی انتقادی از یک نماینده مجلس کند محکوم کردن آن دانشجو واقعاً برای آن نماینده صاحب منصب اقتدار می آورد؟

·          فریاد رسای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جریان فتنه سال ۸۸، توطئه براندازی نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران با وجود تجهیز و استخدام همه عدّه وعده جبهه کفر و رضایت دهندگان به سلطه کفر را ناکام گذاشت.

·         اگر کسانی در فتنه ابراز نفرت از باطل و فتنه‌گر نکنند و خواص نقش خود را در افشای فساد فتنه گران ایفا نکنند و بجای آن سکوت کنند یا یکی به نعل و یکی به میخ بزنند، فتنه ادامه می یابد تا جایی که فساد مقبول می‌شود و تبهکاران و فتنه‌گران نیز بی‌پروا شوند.  چرا عده ای از خواص چه در لباس روحانی و غیر روحانی در مقابل فریاد اَینَ عمار مقام عظمای ولایت سکوت کردند؟

·          در فتنه و جنگ نمی‌توان نشست و تماشا کرد و گفت هر کدام طرف برنده شد ما با آنها هستیم. این افتراق اصلی بین نگاه گفتمانی جبهه پایداری با ساکتین و قاعدین و نتیجه گرایان است. ساکتین و قاعدین در صدر اسلام هم بودند.

·         انتخابات مجلس نهم نشان داد که وقتی ساکتین فتنه از بعضی اصولگرایان سواری گرفتند و به کمک آنها راهی مجلس شدند پس از به قدرت رسیدن به همان اصولگرایان لگد زدند و گویا چند روز پیش در یک جبهه واحد نبودند و معلوم شد که تحلیل جبهه پایداری از شرایط درست بوده و پیش بینی درستی داشته است.

·         امروز باز برای فریب مردم دست به دروغگویی می زنند و کسی که از بزرگترین و زشت ترین دروغ تاریخ سیاسی انقلاب حمایت کرد یعنی از دروغ وجود تقلب در انتخابات ۸۸، امروز اظهار تأسف از وجود دروغ و عدم صداقت در جامعه می کند.

·         کسی که در زمان ریاست و دولت او اکثر فسادهای دولتی شکل گرفت مانند رشوه و رانت خواری و اشرافی گری، امروز می گوید که دولت من بهترین دولت تاریخ کشور بوده است. آیا حمایت از سیستم فاسدی که با جعل اسم شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد میلیاردها پول را به آن طرف آب فرستاده اند قابل توجیه است؟

 

·          باید مراقب فریب دشمن باشیم یکی از این فریب ها اینست که به بهانه جذب حداکثری، می خواهند متدین ترین و حزب اللهی ترین و ولایتمدارترین ها را از صحنه سیاسی حذف کنند. این جذب حداکثری برای مردم است که نظام در برابر اشتباهات آنان مدارا می کند. ولی در قبال مسؤولان نظام و افرادی که قصد گرفتن پست های کلیدی را دارند، نباید به بهانه این سخنان از اشتباهات این گونه افراد گذشت.

 

·         یکی از دلایل وقوع فتنه ۸۸ عدم روشنگری کافی در مورد عوامل و نحوه وقوع فتنه ده سال قبل از آن یعنی تیر ۷۸ است. شباهت‌ها ( کشته‌سازی‌ها، زیر سؤال بردن نهادهای حکومتی و فضازسازی های رسانه ای و …) به خوبی دیده میشود.

 

·         بعد از گذراندن انواع فتنه ها و جنگ های سخت و نرم در قدرتمندترین شرایط پس از پیروزی انقلاب است بیداری اسلامی در منطقه سقوط رژیمهای طاغوتی را یکی پس از دیگری نوید می دهد و هر روز نگرانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی برای از هم پاشیدن کامل اقتدار پوشالیشان بیشتر و بیشتر می شود. لذا باید خودمان را متناسب با شرایط زمان و مکان آماده کنیم و با تولی و تبری وبصیرت و صبر و مقاومت و پایداری،آمادگی خود را برای سربازی در رکاب رهبر عزیز و مولا و مقتدایمان اعلام داریم.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.