کنترل خطوط بی آر تی الکترونیکی می گردد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کنترل الکترونیکی خطوط بی آر تی برای وسایل نقلیه که وارد این خطوط می شوند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سردار رحیمی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: موضوع ترافیک پایتخت یک معضل ملی است اما متاسفانه توجه و سرمایه گذاری برای کنترل ترافیک پایتخت iبه اندازه یک شهر کوچک است و از مسئولین ذیربط و دستگاه ها و سازمان ها در خصوص ترافیک شهر از آنان iبه مراجع قضایی شکایت کرده ایم.

وی در ادامه در خصوص آلودگی هوا اظهار داشت: پلیس طرح ویژه ای را از ابتدای پاییز دنبال کرده تا آلودگی هوا را کمتر کند که در این جهت از ابتدای پاییز خودروهای فرسوده متوقف و خودروهای دودزا توقیف شده اند.

سردار رحیمی بیان کرد: در صورتی که در شهر تهران رانندگانی از سرعت ۱۳۰ کیلومتر iبه بالا تجاوز کنند این خودروها توقیف و از رانندگان آن تست سلامت روانی گرفته می گردد. بر همین اساس بیش از ۶۰ درصد تست سلامت روانی این رانندگان مثبت بوده و سبب اصلی اختلالات روانی از سوی رانندگان بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: وسایل نقلیه عبوری iبه هیچ وجه حق ورود iبه خطوط بی آر تی را ندارند و در صورت ملاحظه با رانندگان این خودروها برخورد قانونی خواهد شد.در همین جهت برای تسهیل کنترل این گونه وسایل نقلیه بزودی این خطوط iبه کنترل الکترونیکی مجهز می شوند.

سردار رحیمی در خصوص بارندگی شب قبل اذعان کرد: در شب قبل با توجه iبه بارندگی ۵۰ درصد خودروها وارد شهر شدند که این ترافیک سنگینی را iبه وجود آورد که این ترافیک تا ۱۲ شب iبه طول انجامید.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۴ هزار خودرو که سرعت غیرمجاز داشتند اعمال قانون شدند که این اعمال قانون iبه نسبت سال قبل ۶ درصد افزایش یافته است؛ در ضمن رانندگانی که از خطوط اضطرار عبور کنند علاوه بر جریمه ۴ نمره منفی برای این رانندگان لحاظ می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.