کنترل مکانیزه خروجی های طرح ترافیک

جام جم آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت: تا پایان مهرماه تمامی خروجی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز خواهد شود تا علاوه بر کنترل مکانیزه ورودی های محدوده ، امکان نظارت دقیق بر خروجی ها نیز محقق شود.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین از روابط عمومی شهرداری تهران، حجت الله بهروز گفت: پس از تجهیز ورودی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات متاسفانه شاهد آن بودیم که برخی افراد از طریق خروجی ها ، به صورت ورود ممنوع و حرکت در جهت خلاف معبر وارد محدوده طرح ترافیک می شدند که این مساله خطرات زیادی را به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: به همین دلیل تجهیز خروجی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات نیز در دستور کار قرار گرفت و تاکنون تعدادی از خروجی ها به دوربین های ثبت تخلف مجهز شده اند.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران اظهارداشت: در تلاشیم که تا پیش از آغاز مهرماه حدود ۷۰ درصد معابر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات تجهیز شوند و تا پایان مهر نیز این طرح تکمیل و بهره برداری کامل از آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه براساس این پروژه ۱۰۴ معبر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز می شود، افزود: با اجرای این طرح کسانی که از خروجی‌ها وارد محدوده طرح شوند، هم بابت ورود ممنوع و هم برای ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک جریمه خواهند شد.

«بهروز» همچنین در مورد تشکیل ستاد استقبال از مهرماه،اظهارداشت: طبق معمول از اوایل شهریور ماه آماده سازی شهر و بهسازی چراغ های راهنمایی و تجهیزات ترافیکی صورت خواهد گرفت تا برای استقبال از سفرهای مهرماه در آمادگی کامل باشیم.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران تاکید کرد: ایمن سازی اطراف مدارس و بهسازی تجهیزات ترافیکی محدوده مدارس در اولویت قرار دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.