کنترل چراغ LED در اندروید

۲۸م اسفند ،

فاوانیوز: بعضی تلفن های اندرویدی دارای یک چراغ LED می باشند که کاربردهای مختلفی دارد و بیشتر برای اطلاع از پیام ها و وضعیت تلفن مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی این چراغ معمولا عملکرد بسیار و انعطاف پذیری ندارد و حتی گاهی شب ها هنگام خواب با چشمک زدن مزاحم خواب مان می گردد. حالا با کمک یک اپلیکیشن ممکن است کاربردهای بهتری برای لامپ تلفن تان پیدا کنید.

در بعضی مدل های اندروید می توان این LED و رنگ آن را کنترل کرد. بنابراین اگر خوش شانس باشید با نصب اپلیکیشن رایگان Light Manager می توانید کنترل چراغ LED را در دست بگیرید و مشخص کنید که برای چه کارهایی روشن شود و چه رنگ هایی داشته باشد.

برای مثال زمانی که پیامک دریافت کنید چراغ به رنگ سبز روشن شود و برای ایمیل ها رنگ چراغ آبی خواهد بود. هنگام کمبود باطری هم لامپ تلفن با رنگ قرمز به شما اخطار خواهد داد.

البته همانطور که گفتیم این اپلیکیشن از تمام تلفن ها پشتیبانی نمی کند می توانید لیست تلفن های پشتیبانی شده را اینجا ببینید و بعضی تلفن ها هم به صورت ناقص پشتیبانی می شوند. بنابراین روی آنها ممکن است همه تنظیمات به خوبی کار نکند.

اگر این اپلیکیشن در تنظیم LED تلفن موفق نبود، ممکن است بخواهید اپلیکیشن پولی Light Flow را امتحان کنید که یک نسخه رایگان هم دارد.

ممکن است شما هم یک اپلیکیشن مفید برای استفاده بهتر از LED تلفن سراغ داشته باشید؟

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.