کنته: یوونتوس همچنان پنج بازی دشوار دیگر پیش رو دارد

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی /۰۲/۰۴
آنتونیو کنته Antonio Conte سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در پی پیروزی چهار بر صفر این تیم مقابل رم در چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، به بازیکنانش هشدار داد نباید مغرور شوند زیرا همچنان پنج بازی دشوار دیگر پیش رو دارند.
در پی تساوی آ ث میلان مقابل بولونیا و پیروزی چهار بر صفر یوونتوس مقابل رم، پوونتوس موفق شد با سه امتیاز بیشتر از آ ث میلان در صدر جدول رقابت های سری آ قرار بگیرد.
کنته گفت :« عملکرد ما اساسی و شایسته یک باشگاه بزرگ بود. این بازیکنان همچنان مرا متحیر می کنند. ما می دانیم پیروزی مقابل تیم فوتبال آ اس رم گامی رو به جلو بود اما همچنان پنج بازی دیگر پیش رو داریم که هیچ یک از آنها آسان نیست ».
وی افزود :« بازی امشب نیز آسان نبود. ما انتظار بازی دشواری داشتیم و تیم فوتبال رم می تواند به هر تیمی آسیب بزند. با این حال، آنها با تیمی متمرکز، مشتاق و با دل و جرات مواجه شدند و من تصور می کنم بهتر است به تیم پیروز اعتبار بدهیم تا این که تیم بازنده را سرزنش کنیم ».
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت :« ما فقط باید به خودمان نگاه کنیم. ما هم اکنون در صدر جدول رقابت های سری آ قرار داریم و از اینرو سرنوشتمان در دستان خودمان است و دیگر نیازی نیست به این موضوع توجه کنیم که تیم های دیگر چه نتایجی بدست می آورند ».
وی افزود :« با این که پنج بازی دیگر پیش رو داریم، با این حال هم اکنون توانسته ایم جواز ورود مستقیم به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوریم ».
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از رم، کنته گفت :«ما باید هر روز از طریق کار فنی، بدنی،‌ تاکتیکی و روانشناسی به وضع خود بهبود ببخشیم و من پیوسته این مسئله را برای شاگردانم بیان می کنم ».
۱۳۶/۱۰۴

IRIBNews RSS SportNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.