کنسرت‌های مرکز آموزش بنیاد رودکی در راه است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مدیر مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی گفت: مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به اجرای کنسرتی توسط هنرجویان این مرکز در تالار رودکی می‌پردازد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بابک شیبانی، مدیر مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی و سرپرست گروه موسیقی ماهان/ مرکز آموزش بنیاد رودکی از برگزاری کنسرتی توسط این گروه خبر داد و افزود: در مرکز آموزش ۳ گروه همنواز فعالیت می کنند که شهریور ماه گروه ماهان در تالار رودکی با اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی کنسرت برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: گروه ماهان زیر نظر استاد جلیل پورسعید آموزش دیده اند و طبق برنامه هر ۶ ماه یکبار به اجرای کنسرت می پردازند که کنسرت قبلی به اسفند سال ۹۱ باز می‌گردد.

شیبانی خاطرنشان کرد: یک گروه سنتی دیگر به سرپرستی اشکان غفوری و گروه کر صابر جعفری نیز فعالیت های خود را انجام می‌دهند.

مدیر مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی بیان کرد: علاوه بر کنسرت هایی که در طول سال در سالن رودکی برگزار می کنیم، تعدادی کنسرت در کارگاه های مرکز به منظور آشنایی خانواده های هنرجویان با روند فعالیت آنها و تمرین برای اجرا در مقابل جمع برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری کنسرت های داخل مرکز آموزش، ۲۴ شهریور، کنسرت کودکان تحت آموزش سودابه سالم؛ ۲۴ شهریور، کنسرت هنرجویان پیانو تحت آموزش محمدعلی میری؛ ۲۵ شهریور، کنسرت کودکان تحت آموزش ناهید ایمانزاده و ۲۶ شهریور، کنسرت هنرجویان پیانو تحت آموزش فاطمه ریوند در کارگاه های مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی برگزار می گردد.

شیبانی تصریح کرد: از هنرجویانی که در کنسرت های کارگاهی شرکت می کنند، تعدادی انتخاب شده و در کنسرت بزرگی که معمولا به طور سالانه توسط مرکز آموزش برگزار می گردد، به اجرا می‌پردازند.

کنسرت گروه موسیقی ماهان/ مرکز آموزش بنیاد رودکی ۲۲ شهریور در دو سانس ۱۷ و ۱۹ برگزار می‌شود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.