کنسرت انتخاباتی با مدیریت جاسوس سیا

همان‌طور که در فتنه ۸۸ دشمنان از تمامی ظرفیت‌ها برای زنده نگهداشتن جریان فتنه و شارژ آن استفاده می‌کردند و حتی کار به آن‌جا رسید که از مطرب و خواننده‌های فراری نیز خواستند تا در حمایت از سران فتنه و اغتشاشات ترانه بخوانند.

 به گزارش دیده بان، در همین راستا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو سازمان جاسوسی آلمان که ید طولایی در حوزه فرهنگ دارد با همکاری دیگر سازمان‌های جاسوسی چون انگلیس و آمریکا اقدام به راه‌اندازی کنسرتی با عنوان «امید برای تغییر در ایران» در شهر برلین کرده است. این کنسرت قرار است در روز ۱۷ خرداد و با حضور مطربان فراری و خوانندگان بد نام دوران طاغوت برگزار شود.

 یکی از نکاتی که جالب توجه است و حلقه ارتباطی دو سرویس جاسوسی آلمان و آمریکا است و از همدستی آنان با هم در برگزاری این کنسرت خبر می‌دهد، حضور رکسانا صابری جاسوس مزد بگیر سازمان سیا به عنوان مجری در این کنسرت است.

IMG23053741 کنسرت انتخاباتی با مدیریت جاسوس سیا

صابری که از پدری ایرانی و مادری ژاپنی در آمریکا متولد شده است در سال ۸۳ در پوشش خبرنگار وارد ایران شد. در سال ۸۷ به اتهام جاسوسی و همچنین خرید و فروش مشروبات الکلی در تهران دستگیر شد.

 بهمن قبادی یکی از کارگردانان جریان فتنه از رکسانا به عنوان نامزد خود یاد کرده بود، که البته این ادعا توسط پدر رکسانا تکذیب گردید. صابری درحالی که به عنوان مترجم در مجمع تشخیص مصلحت نظام کار می‌کرده، در پی جمع‌آوری اسناد محرمانه درباره حمله عراق به آمریکا بوده است. البته باید اشاره کرد که جذب یک عنصر معلوم الحال آمریکایی در مجمع تشخیص مصلحت نیز جای تامل دارد. وی در ۲۱ اردیبهشت سال ۸۸ از زندان آزاد و در ۲۵ اردیبهشت به همراه پدر و مادر ایران را به سمت آمریکا ترک می‌کند.

 لازم به ذکر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ طی هشدارهایی به حمایت‌های مطربان و رقاصه‌های فراری از سران فتنه اشاره فرموده بودند که البته آنان به این نصایح دلسوزانه توجهی نکردند و در عوض تلاش بیشتری کردند تا خود را از کشتی نجات نظام به بیرون بیاندازند. ایشان درباره این حمایت‌ها فرمودند:« وقتى مى‌بینند همه‌ى آدم‌هاى فاسد، سلطنت‌طلب، از این‌ها حمایت می‌کند، توده‌اى از این‌ها حمایت می‌کند، رقاص و مطرب فرارى از کشور از این‌ها حمایت می‌کند، باید متنبه بشوند، باید چشمشان باز بشود، باید بفهمند؛ بفهمند که کارشان یک عیبى دارد.»

نوشته کنسرت انتخاباتی با مدیریت جاسوس سیا اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.