کنسرت بزرگ مختاباد در ساری برگزار می‌شود

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: سید عبدالحسین مختاباد خواننده مطرح موسیقی ایرانی پس از حدود دو دهه در شهر ساری به روی صحنه می‌‌رود.

مختاباد که پیش از این طی یادداشتی در سایت موسیقی ایرانیان برای برگزاری کنسرت به نفع سیل زده‌‌های بهشهر اعلام آمادگی کرده بود، ضمن اعلام خبر اجرایی شدن این کنسرت درباره جزئیات این برنامه گفت: «این کنسرت با همت و حمایت شهرداری ساری (شورای شهر و شهردار) پس از حدود دو دهه و به نفع سیل زده‌‌های بهشهر در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آبانماه در سالن سید رسول حسینی اجرا می‌گردد.»

وی در ادامه به خبرنگار موسیقی ایرانیان افزود: «در این کنسرت علاوه بر اجرای آثار خاطره انگیز گذشته و محلی مازندرانی، آثاری از آخرین آلبوم خود (سایه دوست) را نیز خواهم خواند.»

لازم به ذکر است که اعضای گروه رودکی به سرپرستی محسن حسینی آهنگساز و نوازنده توانمند سنتور در این کنسرت، عبدالحسین مختاباد را همراهی خواهند کرد و از نوازندگان مطرح این گروه می‌‌توان به آرش فلاح (نی)، مسلم علیپور (کمانچه)، کوروش بزرگپور (تمبک)، رضا دربندی (دف)، محمد دلنوازی (عود)، احسان بزرگمهر (تمبک) و مهدی وحدتی (تار) اشاره نمود.

در ادامه می توانید پوستر این کنسرت را مشاهده نمایید.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هستی:

    چرا تو ساری انقدر کم برگزار میشه؟ من نتونستم برم کنسرت محسن یگانه و مرتضی پاشایی. حتما این دوتا میرن و مثل مختاباد تازه “شاید” بعد ۲۰ سال بیان و کنسرت بدن! آخه چرا؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.