کنسرت سالارعقیلی آلبوم می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت سالارعقیلی و گروه ˝وزیری˝ که اردیبهشت برگزار شد به زودی به صورت آلبوم تصویری منتشر می‌شود.

کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده تار و سه تار در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که این کنسرت اواخر آذرماه سال جاری در نیویورک برگزار می‌شود.

این نوازنده خاطرنشان کرد: در نیویورک ۱۵ قطعه اجرا می‌کنیم که بخش اول به اجرای پیانو اختصاص دارد و در بخش دوم با ارکستر سنتی و پیانو به اجرای برنامه می‌پردازیم. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از ساخته‌های خودم اختصاص دارد.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: همچنین گروه موسیقی “وزیری” با خوانندگی سالار عقیلی اردیبهشت در شش شب و در تهران به صحنه رفتیم که این قرار است این کنسرت به صورت آلبوم تصویری در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

ساکت افزود: این کنسرت در دو بخش برگزار شد که در بخش اول قطعه‌های هامون، رقص اندلسی، خاک وطن، ای قوم به حج رفته و ترانه ای خراسانی اجرا شد.همچنین برای اجرای ترانه خراسانی دو نوازنده چیره دست و یک خواننده خراسانی روی صحنه حاضر شدند که مهارت بی نظیر آن ها در اجرای این اثر تحسین همگان را برانگیخته بود.

این نوازنده تار در ادامه گفت: همچنین در قسمت دوم کنسرت گروه وزیری قطعه‌های نارنجستان، چارداش، مهتاب، فانتزی برای تار و ارکستر، افسوس، یک خانه پر ز مستان و باران اجرا شد.

کیوان ساکت دربارهٔ اعضا و نوازندگان خاطرنشان کرد: در این کنسرت علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، سیاوش ظهیرالدینی و سهراب برهمندی (ویولا)، کریم قربانی و داوود منادی (ویلنسل)، محمد حسین پورمعین (کلارینت)، بهنام ابوالقاسم (پیانو) علی خادم (تنبک)، مهدی غلامی (دف)، سالار زمانیان (تارباس)، بهروز بیگی (یسنای) و حشمت الله عطایی و امین بیات به عنوان نوازندگان تار درخششی ویژه داشتند.

ساکت در پایان تاکید کر: همچنین در بخش پایانی این کنسرت به سبب درخواست بسیار علاقه مندان موسیقی سنتی قطعه ای ایران با آواز سالار عقیلی در تالار وحدت طنین انداز شد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.