کنسرت سالار‌‌ عقیلی و نوید‌‌ دهقان در اصفهان

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝قمر˝ به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی بهمن‌ماه سال جاری در اصفهان به صحنه می‌رود.

نوید دهقان، سرپرست گروه “قمر” و نوازنده کمانچه در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در اصفهان هستیم که به احتمال بسیار در صورت اخذ مجوز ۳ و ۴ بهمن‌ماه سال جاری در چهار سانس به اجرای برنامه می‌پردازیم.

او با اشاره به اینکه سالار عقیلی به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارد، بیان کرد: در این کنسرت گزیده‌ای از قطعات گروه “قمر” که در این سال‌ها در کنسرت‌های مختلف خوانده شده است، برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های “آفتاب” و “یار و دیار” اختصاص دارد.

این نوازنده افزود: همچنین عنوان بخش دوم این کنسرت “در انتظار بهار” است که در این بخش قطعاتی از آلبوم تازه گروه “قمر” که به زودی منتشر می‌شود توسط اعضای گروه اجرا می گردد.

دهقان خاطرنشان کرد: همچنین قطعات بخش دوم در آواز بیات ترک است و اشعار آن از فریدون مشیری، اخوان ثالث، سایه و… است.

سرپرست گروه “قمر” دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت سالار عقیلی (خواننده)، شهریاری نظری (دف)، حسین محمد حسینی (نی)، علیرضا گرانفر (سنتور)، بهزاد رواقی (تار)، حمید بهروزی‌نیا (تار/سه تار)، شاهین صفایی (بم تار)، امین گلستانی (عود)، فرهاد صفری (تنبک) و… از اعضا و نوازندگان گروه می باشند، همچنین من به عنوان سرپرست و نوازنده کمانچه با این گروه همکاری می‌کنم.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.