کنسرت مهرزاد خواجه امیری بعد از انتشار یافتن آلبوم ˝سایه سوم˝

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مهرزاد خواجه امیری به زودی در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، مهرزاد خواجه امیری خواننده و آهنگساز سبک World Music و New age بعد از انتشار یافتن آلبوم “سایه سوم” به زودی اولین کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

خواجه امیری که در بهمن ماه سال قبل از این آلبوم رونمایی کرده است به هنرآنلاین گفت: طی روزهای اخیر در یک همکاری با شبکه تلویزیونی نسیم، سه ترک از قطعات آلبوم سایه سوم را برای پخش از این شبکه تصویربرداری کردیم که محل تصویربرداری پارک قیطریه تهران است.

این آهنگساز و خواننده ۲۷ ساله که در هنگام رونمایی از آلبوم “سایه سوم” به طرفدارانش وعده برگزاری کنسرت را داده بود، درخصوص زمان و مکان برگزاری این برنامه گفت: قرار بود این کنسرت در سالن اریکه برگزار شود که متاسفانه با مدیران این سالن به توافق نرسیدیم. ما تلاش می کنیم تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این کنسرت را در یکی از سالن های تهران برگزار کنیم.

آلبوم “سایه سوم” دومین آلبوم مهرزاد خواجه امیری است که در آن مهرزاد، علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم قطعات را نیز بر عهده داشته است. محمد علی بهمنی، روزبه بمانی، فرید احمدی، سیاوش میرزایی، پورنگ بهادر، محسن شیرالی، الناز اسفند فرد و محمد سعید شایان ترانه سرایانی می باشند که در این آلبوم با خواجه امیری همکاری داشته اند.

آلبوم اول او “خالق” نام دارد و شامل قطعاتی از موسیقی بی کلام در سبک نیو ایج است که با همکاری نوازندگانی از کشورهای چین، اوکراین، ارمنستان و همچنین هنرنمایی بعضی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و نیز ارکستر ملی ضبط شده است. این آلبوم یکی از از موفق ترین و پر فروش ترین آلبوم های ژانر موسیقی بی کلام در سطح کشور بود.

پایان پیام

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.