کنسرت مورات ککیلی لغو شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقی کد مطلب: ۳۳۷۵۹     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

اجرای خواننده مطرح پاپ ترکیه در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت لغو شده است.

سه شنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر رسیده است کنسرت مورات ککیلی خبرنگار مطرح موسیقی پاپ ترکیه که قرار بود در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت برگزار شود، لغو شود.
علت لغو این برنامه، برگزاری به تصمیم اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره برای بهتر برگزار کردن جشنواره مقاومت به صورت بین‌المللی در سال‌های آینده عنوان شده است.
محمد گلریز پیش از این در نشست خبری جشنواره موسیقی مقاومت اعلام کرده بود که این خواننده در ایران حضور خواهد داشت و همراه با کامران رسول‌زاده ترانه‌سرا و خواننده ایرانی، به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
مورات ککیلی، خواننده و آهنگساز صاحب‌سبک و محبوب ترک، چهره شناخته شده‌ای برای مردم ایران است. خواننده‌ای که اولین آلبوم موسیقی خود را با اشعار ناظم حکمت، شاعر سرشناس ترک، با عنوان “همین امشب می‌میرم” منتشر کرد که رسانه‌های ترکیه از آن به عنوان بمب یاد کردند.
تِم غمگین بیشتر کارها با صدای گرم و خش‌دار ککیلی به سرعت آلبوم “همین امشب می‌میرم” را به عنوان آلبومی پر فروش در ترکیه مطرح کرد. اما انتشار یافتن این آلبوم دردسرهای فراوانی برای این خواننده به وجود آورد، به گونه‌ای که او نتوانست چند سالی آلبوم تازهی منتشر کند و به تبعیدی خودخواسته رفت.
ککیلی پس از چند سال بی‌خبری بالاخره با آلبومی به نام “آخرالزمان” سکوت خود را شکست. آلبومی که بخاطر فضای مذهبی ترانه‌های آن بسیار متفاوت‌تر از آلبوم اول او توانست در میان مردم محبوب و تاثیرگذار بشود. او در این آلبوم با اشاره به سوره “والعصر” انسان‌ها را در معرض خسران می‌بیند و با صدای گرمش هر شنونده‌ای را در هر جای دنیا مجذوب خود می‌کند.
پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه، در تهران، کرمانشاه، فارس و ایلام برگزار می‌شود.

پایان پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.