کنسرت گروه “ترنگ” در تالار رودکی

دوشنبه ۱۹ تیر – ۰۲:۵۵:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- کنسرت گروه موسیقی «ترنگ» به سرپرستی و آهنگسازی “برزو امیری” و به خوانندگی “محمدرضا دارابی” در تالار رودکی اجرا می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این کنسرت در دو بخش کردی و فارسی برگزار خواهد شد که خوانندگی بخش کردی این کنسرت برعهده محمدرضا دارابی است و قطعاتی چون «ناری ناری»، «دلتنگ و ناشاد»، «افسانه»، «شیرین و فرهاد»، «فصل وهار» و «چوپی» اجرا خواهد شد.
در بخش فارسی این برنامه که “حمید خزاعی” خوانندگی آن را برعهده دارد، قطعاتی چون «نوایی نوایی» (خراسانی)، «دود می خیزد»، «ساز و آواز»، «چهار مضراب»، «بیا با هم»، «زلفا یارم» (خراسانی) و «کشور ایران» اجرا می شود.
در این کنسرت هنرمندانی چون  “محمد موسوی” (تار)، “محمد اصغری” (سنتور)، “میلاد پرصبر” (تار باس)، “حامد هادیان” (عود و دیوان)،” مجید علیزاده” (تنبک)، “ابراهیم احمدی” (دف)، “مریم نیک بین” (هم خوان)، “ثمین مهرپویان” (هم خوان)،” نگین یزدانی” (هم خوان) به عنوان اعضای گروه “ترنگ”، “برزو امیری” سرپرست، آهنگساز و نوازنده کمانچه را همراهی خواهند کرد.
کنسرت این گروه ۲۷ و ۲۸ تیر ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می شود.
علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱- ۷، ۰۹۳۵۰۷۰۵۰۱۴ و ۰۹۳۵۱۶۱۱۰۰۷ تماس حاصل کنند و یا به گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۹۱۴۵۵۵۳۵۶۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.