کنسرت گروه موسیقی تلفیقی ˝آواز˝ در ترکیه

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت گروه موسیقی تلفیقی ˝آواز˝ به سرپرستی و خوانندگی هادی سپهری در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ گروه موسیقی “آواز” که پیش از این نیز کنسرت‌هایی در داخل و خارج از ایران برگزار کرده، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی را روز ۱۸ آبان‌ماه سال‌جاری در شهر آنکارای ترکیه به روی صحنه می‌برد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این گروه در یکی از دانشگاه‌های آنکارا و سپس در سالن اسکی‌ینی در منطقه قزل‌آی این شهر نیز به اجرای برنامه می‌پردازد.

کنسرت تازه این گروه، اجرای منتخبی از آثار اجرا شده از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون به همراه قطعات تازه است.

هادی سپهری (تار، سه تار، باغلاما، آواز)، مهران قهرمان زاده (تمبک و دربوکه)، بهرنگ نیک آئین (دف، دایره و بندیر)، کمال بینیجی (باغلاما، عود، گیتار و آواز)، علی فواد آیدین (کلارینت و کاوال) و بتول دمیر (همخوان) اعضای گروه آواز را تشکیل می دهند و در اجراهای ترکیه به روی صحنه خواهند رفت.

شایان ذکر است که گروه موسیقی “آواز” به غیر از اجرا در ترکیه، به زودی کنسرت‌هایی در داخل ایران خواهد داشت، همچنین اعضای این گروه از بهمن ماه سال‌جاری اقدام به ضبط آثارشان برای انتشار یافتن به شکل آلبوم صوتی خواهند کرد.

گروه موسیقی تلفیقی “آواز” در سال ۱۳۸۹ توسط هادی سپهری و به همراهی کمال بینیجی (موسیقدان، نوازنده عود، باغلاما و گیتار از کشور ترکیه) تشکیل شد که هم اکنون با سه نوازنده از ایران و سه نوازنده از ترکیه، موسیقی ایرانی، آذری و محلی ترکیه ای اجرا می‌کند.

انتهای پیام/۳۲/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.