کنسرت گروه موسیقی «خجسته» برگزار می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

107067موسیقی – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی خجسته به سرپرستی سوسن اصلانی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، این اجرا روزهای پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ مهرماه) در دو بخش و در دستگاه راست‌پنجگاه آهنگسازی و تنظیم شده است و علاوه بر قطعات آوازی، ضربی و تک‌نوازی، در این کنسرت ۶ تصنیف جلوه آسمان تویی، افسانه، مرغ عشق، یا رب، زیارت دوست و دیدار اجرا خواهد شد.

علاوه بر اصلانی که در این اجرا آهنگسازی و نوازندگی سنتور را بر عهده دارد، «داوود فیاضی» خوانندگی کنسرت را برعهده دارد و «امیر ذاکر» کمانچه، «مریم فولادی» تار، «فاطمه سیدمحمود» تنبک و «عطیه طباطبایی» دف خواهند نواخت.

گروه خجسته آخرین بار در تهران با خوانندگی «علیرضا گلبانگ» در سال ۹۰ روی صحنه رفت و در نوروز ۹۱ در کشور قبرس برنامه اجرا کرد. این گروه در سال ۱۳۷۴ با سرپرستی سوسن اصلانی همراه با ۳ بانوی نوازنده دیگر کارش را آغاز کرد و در همین سال اولین کنسرتش را در تالار وحدت روی صحنه برد. این گروه اولین گروه موسیقی بانوان محسوب می‌شود که پس از انقلاب تشکیل شد و تاکنون فعالیتش را ادامه داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت‌ این کنسرت با آموزشگاه موسیقی بهار، با شماره تلفن۷۷۱۹۵۵۹۰ (۰۲۱) و ۰۹۱۲۶۲۲۲۲۵۴ تماس بگیرند.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.