کنسرت گروه همایون در تالار وحدت؛ آثاری تازه از آهنگساز گلپونه‌ها

موسیقی > کنسرت – ارکستر
حسین پرنیا که خاطره آهنگسازی‌اش در ترانه «من مانده‌ام تنهای تنها» (گلپونه‌ها) مرحوم ایرج بسطامی هنوز در یادها مانده است، هفتم مهرماه در تالار وحدت با گروه همایون به خوانندگی فاضل جمشیدی به صحنه می‌رود.

حسین پرنیا آهنگساز و سرپرست گروه همایون ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود که بخش اول به دستگاه شور و بخش دوم به دستگاه نوا اختصاص خواهد داشت که عمده قطعات اجرایی از ساخته‌های من است و برخی از قطعات هم برای نخستین بار اجرا می‌شود.

فاضل جمشیدی، خواننده گروه همایون نیز در گفتگو با همشهری‌آنلاین ضمن ابراز تاسف از درگذشت بهرام سارنگ گفت: در این کنسرت قطعه‌ای با شعر «بی تو بودن را تمام شهر با من گریه کرد» را به بهرام سارنگ تقدیم می‌کنیم.

اعضای گروه همایون در این کنسرت حمید زیردست(نی)، سهید بهرامی(بربت)، صائب کاکاوند(تار)، همایون پشت‌دار(کمانچه)، میلاد مرادی(آلتو)، حسین روزبهانی(مراژ)، فرهاد عندلیبی(دف)، بهزاد مرادی و پژمان پرنیا(تنبک) هستند.

کنسرت گروه همایون با عنوان «بر آستان ایران» نام گرفته است در ساعت ۲۱ هفتم مهر در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و بلیت‌های آن در مراکزی همچون ققنوس و سیاه سفید به فروش می‌رسد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.