کنسرت گروه کوچی در برج آزادی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت گروه موسیقی ˝کوچی˝ به سرپرستی هوتن وکیلی مقدم، روز ۱۴ اسفندماه جاری در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی؛ قرار است در این اجرا قطعاتی از اساتیدی چون در این اجرا قطعاتی از اساتیدی همچون؛ پاکودلوسیا و پاکوپنیا در کنار قطعاتی از گروه معروف جیپسی کینگز و همچنین قطعاتی از موسیقی آمریکای لاتین نواخته شوند.

هوتن وکیلی مقدم (گیتار)، نیلوفر صادقی، صنوبر حیدر‌پور و محمد اشرفی (گیتار باس) و شهرام افتخاری (پرکاشن) اعضای گروه کوچی می باشند که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و چند اجرا را روی صحنه رفته است.

نگرش کلی گروه “کوچی”، جذب مخاطب عام در عین جلب نظر مخاطب خاص است. این گروه در کنسرت خود رپرتوار ترکیبی از قطعات ساده تا قطعات بسیار تکنیکی با تنظیم‌هایی نو و جذاب را در سبک فلامنکو اجرا می‌کند تا هم مخاطب عام و هم مخاطب خاص راضی از سالن خارج بروند.

کنسرت گروه موسیقی “کوچی” به سرپرستی هوتن وکیلی مقدم، روز ۱۴ اسفندماه جاری از ساعت ۱۹ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است مجموعه برج آزادی دارای پارکینگ اختصاصی و رایگان است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این کنسرت به گیشه برج آزادی و یا پایگاه اینترنتی www. iranconcert. com و www. borjeazadi. com مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.