کنفرانس خبری مایکروسافت و نوکیا درباره ویندوز ۸ و لومیا ۹۲۰

وی در کنار مدیر نوکیا و عرضه فنی لومیا ۹۲۰ با سیستم عامل ویندوز ۸، نگفت این تعداد در چه بازه زمانی بفروش خواهد رفت اما تاکید کرد که به ۴۰۰ میلیون دستگاه دارای ویندوز ۸ بزودی نزدیک خواهیم شد. وی از دو دستگاه لومیای نوکیا (تلفن هوشمند نوکیا با سیستم عامل ویندوز ۸) و سرفیس مایکروسافت (تبلت جدید با ویندوز ۸) نام برد که بازار را در خواهند نوردید. وی ادامه داد این فرصت بسیار خوبی برای دولاپرها (developers) و توسعه دهندگان نرم افزاری و اپلیکیشن نویس ها است که با خلق اپ های (Apps)جدید در این بازار مشارکت خود را نشان دهند.

بالمر قبلا پیش بینی کرده بود که در سال آینده میلادی مایکروسافت  ۳۷۵ میلیون نسخه ویندوز پی سی را خواهد فروخت. به گفته کارشناسان در خوش بینانه ترین حالت شاید نصف این رقم بفروش رود.

همچنین نوکیا بر اساس آمار منتشره ممکن است تا پایان سال در مجموع ۱۴ میلیون لومیا بفروشد که باز با رقم ۴۰۰میلیون و ۳۷۵ میلیون نیز فاصله زیادی دارد.

و این در حالی است که گلگسی اس سه در ۱۰۰ روز گذشته ۲۰ میلیون فروخته است. همچنین مطابق آمار یک میلیون دستگاه آیفون ۴S نیز در ۲۴ ساعت در اکتبر گذشته بفروش رفت.

اما جمله ای که بالمر گفته قابل درک نیست. شاید وی خواسته بگوید بازار تبلت و سرفیس به اندازه فروش کل ویندوز پی سی خواهد شد که این موضوع نیز تخیلی به نظر می رسد.

منبع: آلتینگزد

۵۶۵۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.