کنفرانس ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی برگزار می گردد

۲۴م دیماه ،

اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی ۲۶ اردیبهشت در سالن همایشهای بین المللی آبگینه تهران برگزار می گردد.

شهاب شفاییان رئیس برگزاری اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه فناوری های شیمی و مهندسی شیمی با هم در ارتباط می باشند، این کنگره با هدف تبادل اطلاعات پژوهشگران و صنعتگران و همچنین دانشجویان برگزار می گردد.

وی گفت: تعامل بیشتر بین نیروهای متعهد و متخصص دانشگاهی و صنعتی، بررسی یافته ها و ایده های صنعتی تازه، آشنایی دانشگاهیان و صنعتگران با محورها و مسایل مورد نظر صنعت پالایش نفت، فراهم نمودن زمینه جذب طرح های پژوهشی و عملیاتی مورد نیاز شرکت پالایش نفت توسط دانشگاهیان و پژوهشگران و صنعتگران داخلی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.

وی گفت: بخشی از محورهای مهندسی شیمی شامل پدیده های انتقال، فرایندهای جداسازی، مدل سازی و شبیه سازی است، بخشی از محورهای شیمی نیز شامل شیمی پوشش، بیو شیمی و شیمی حیاتی است.

رئیس برگزاری این کنفرانس تصریح کرد: نانو ساختارهای کربنی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نانو لوله های کربی و کاربردهای محیطی و انرژی آنها، کاربرد نانو مواد در جلوگیری از خوردگی، کاربرد نانو مواد در روان کننده ها بخشی از محورهای نانو تکنولوژی در این کنگره است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.