کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE پنجم دی ماه سال جاری برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا پنجم مهرماه به این کنفراس ارسال کنند.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا – منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت دهمین سالروز زلزله بم، کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE در شریان های حیاتی و صنایع و مدیریت شهری، چهارم و پنجم دی ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد.

گفتنی است؛ نقش و جایگاه کارگروه های مدیریت بحران کشوری و دیگر سازمان ها در مدیریت بحران، رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی و مدیریت بحران در سازمان صدا و سیما، امداد و نجات و اسکان اضطراری و مدیریت بحران در سازمان امداد و نجات هلال احمر، بیمارستان و آمادگی بیمارستانی و مدیریت بحران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، HSE در مدیریت شهری،نظام مدیریت HSE و توسعه پایدار و الزامات قانونی در افزایش سطح بهداشت و ایمنی شغلی از مهم ترین محورهای این کنفرانس است.

لازم به ذکر است، پنجم مهر ماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و پنجم آذر نیز آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به این کنفرانس است.

قابل یادآوری است علاقه مندان می توانند مقالات خود را به صندوق پستی دبیرخانه تهران، ۳۳۹-۱۴۶۶۵ ارسال و یا با شماره های ۸۸۵۴۷۷۱۰ و ۸۸۵۴۷۳۷۰ و ۴۴۹۹۱۱۶۷ و ۴۴۹۹۱۱۶۸ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا



آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.