کنفرانس نظام اداری الکترونیکی برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین المللی و جشنواره نظام اداری الکترونیک با شعار “سازمان هوشمند،سازمان پیشرو” تیرماه امسال در تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این کنفرانس که با حمایت و حضور بیش از ۱۵ استانداری کشور برگزار می شود، جدیدترین فناوری ها در زمینه سیستم های اتوماسیون اداری مورد بحث و تبادل نظرعلمی قرار خواهد گرفت و در همین راستا در یک پنل تخصصی با همکاری پژوهشکده امنیت فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر و سازمان پدافند غیرعامل راهکارهای امنیت به بحث گذاشته می شود در این کنفرانس همچنین اساتیدی از مایکروسافت در مورد سیستم مدیریت منابع سازمانی ERP سخنرانی خواهند کرد.
محورهای مقالات پنجمین کنفرانس شامل مدیریت فرآیندهای سازمانی BPMS، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی مدیریت (ERP)، مدیریت محتوای سازمانی، امنیت اطلاعات،‌ دورکاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری همراه خواهد بود و برنامه های جنبی کنفرانس نیز شامل دو سمینار مدیریت الکترونیکی شهر، بازاریابی اینترنتی و سئو و همچنین کارگاههای شیرپوینت Sharepoint و کارگاه تخصصی ISMS است.
این کنفرانس ۲۷ و ۲۸ تیرماه و سمینار ۲۹ تیر برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی از مرکز آموزشهای تخصصی دانشگاه امیرکبیر اعطا می شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.