کنکوری ها iبه سامانه ساهت مراجعه نمایند

این مطلب امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور سال ۹۲ از همین امروز iبه سامانه ساهت مراجعه نمایند و کد سابقه تحصیلی را دریافت نمایند.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور سال ۹۲ از همین امروز به سامانه ساهت مراجعه کنند و کد سابقه تحصیلی را دریافت کنند.

عبدالامیر عرفی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت سایت ساهت اظهار داشت: بر اساس قانون مکلف شدیم سوابق سجلی و نمرات امتحان نهایی تمام افرادی که دیپلم‌شان را از سال ۱۳۸۴ به بعد گرفتند، به سازمان سنجش ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، نمرات ۱۰ درس رشته‌های ریاضی و تجربی و ۱۱ درس رشته انسانی که آزمون آنها به صورت نهایی برگزار شده است، به سازمان سنجش ارائه می‌شود.

عرفی اضافه کرد: این اقدام در سال گذشته بر اساس اعلام مسئولان سازمان سنجش به خوبی انجام شد و در سال‌جاری نیز جلسه‌ای با مسئولان سازمان سنجش داشتیم و مقرر شد این روال با تغییرات جزئی ادامه یابد تا اشکالات جزئی نیز برطرف شود.

وی افزود: داوطلبان کنکور سال ۹۲ از همین امروز به سامانه ساهت در سایت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند و با ارائه کد دانش‌آموزی محل تحصیل، سوابق تحصیلی و سجلی خود را مشاهده کرده و در صورت نبود مشکل، تأیید کرده و کد سابقه تحصیلی را دریافت کنند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: داوطلبان در صورت مشاهده مغایرتی در اطلاعات سوابق تحصیلی و سجلی خود، در همان محل اعلام کرده تا بررسی و تصحیح شود.

وی از دواطلبان کنکور خواست تا سریع‌تر به مشاهده سوابق تحصیلی و سجلی خود و دریافت کد سوابق تحصیلی بپردازند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.