کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود

0-18-15.jpg

کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت آن حضرت در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با حضور حجت‌الاسلام نوروزی مدیرکل اوقاف استان قزوین و نمایندگان سایر نهادها جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: تاکنون ۵ کنگره در راستای بزرگداشت امامزادگان و ائمه معصومین در استان برگزار شده و خداوند منان را بسیار سپاسگذاریم که برگزاری کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این بار برای نخستین‌بار از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به استان قزوین محول شده است. لذا باید با تعامل و همکاری در کنار یکدیگر در برگزاری کنگره‌ای باشکوه گام برداریم و به گونه‌ای عمل نمائیم که رضایت حضرتش را فراهم نماید.

نوروزی در ادامه در خصوص اهداف برگزاری کنگره ائمه معصومین (ع) گفت: ترویج و گسترش فضائل اهل بیت (ع) در راستای تقویت بنیه‌های دینی مذهبی آحاد جامعه، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی و همچنین ارتقاء معرفت نسبت به شأن ائمه معصومین و سیره علمی و عملی این بزرگواران از اهداف برگزاری کنگره ائمه معصومین است.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری مراسم گفت: این کنگره در روز ۱۴ دی ماه سال ۹۱ مصادف با ۲۰ صفر ۱۴۳۴ همزمان با اربعین سالار شهیدان در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.