کنگره بین المللی طب تولید مثل در یزد برگزار می شود

ˈ علی محمد عبدلی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: این کنگره در فروردین ماه سال آینده در محل سالن اجتماعات دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می شود .

وی افزایش سطح علمی متخصصان و کارشناسان در زمینه طب تولیدمثل و حمایت از پژوهش‌های دانشجویی مرتبط با طب تولید مثل را از اهداف برگزاری این کنکره عنوان کرد .

معاون پژوهشکده تولید مثل یزد گفت: در طول برگزاری کنگره در خصوص فراگیری روش‌های جدید لقاح آزمایشگاهی، دستاوردهای روز دنیا در زمینه طب تولید مثل، فراگیری علمی تکنیک‌های جدید آزمایشگاهی طب تولیدمثل، شناسایی ایران به عنوان حمایت کننده از تحقیقات کاربردی دانشجویی در زمینه طب تولید مثل و تبادل اطلاعات علمی بین متخصصان داخلی و خارجی بحث و بررسی صورت می گیرد .

به گفته عبدلی زمان برگزاری این کنگره از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه آینده خواهد بود .

وی موضوعات مورد بحث در طول برگزاری کنگره را شامل: فیزیولوژی و ایمونولوژی باروری، آندرولوژی، تکنیک‌های کمک باروری، ژنتیک باروری و کلونینگ ذکر کرد و با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ نفر در این کنکره شرکت می کنند ترکیب مدعوین و مهمانان آن را هم شامل متخصصان زنان و نازایی، اورولوژی، طب تولید مثل، جنین شناسی، ژنتیک بیولوژی، ایمونولوژی، سلول‌های بنیادین، علوم آزمایشگاهی، پزشکان عمومی و دامپزشکان اعلام کرد .

معاون پژوهشکده تولید مثل استان یزد همچنین با بیان اینکه آخرین مهلت برای ارسال مقالات مرتبط در خصوص کنگره و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل ،پایان بهمن امسال است ،ادامه داد : عموم علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره واقع در در صفائیه ، خیابان بوعلی در مرکز پژوهشکده تولید مثل یزد ارسال کنند .ک۳

۷۵۳۶/۱۹۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.