کنگره سیزدهم حزب دمکرات کردستان عراق فاجعه بود

علی شنگاری از اعضاء قدیمی حزب دمکرات کردستان عراق و مشاور مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق روز دو شنبه در گفتگو با یکی از روزنامه های اربیل شدیدترین انتقادها را نسبت به حزب دمکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی مطرح کرد که تا کنون سابقه نداشته است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز در اقلیم کردستان، علی شنگاری از اعضاء قدیمی حزب دمکرات کردستان عراق و مشاور مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق روز دو شنبه در گفتگو با یکی از روزنامه های اربیل شدیدترین انتقادها را نسبت به حزب دمکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی مطرح کرد که تا کنون سابقه نداشته است.

وی در گفتگو با هفته نامه روداو چاپ اربیل اعلام کرد که کنگره سیزدهم حزب دمکرات کردستان عراق قبل از اینکه تجدید حیات این حزب باشد فاجعه بود و بسیاری از کسانی که وارد کمیته رهبری این حزب شدند شایسته این عنوان نبودند.

علی شنگاری اضافه می کند بسیاری از مسئولین حزبی وابسته به حزب دمکرات کردستان عراق حتی با نیروهای خود حزب دمکرات مانند ارباب برخورد می کنند.

این شخصیت کهنه کار حزب دمکرات کردستان عراق تصریح می کند که مسعود بارزانی و نیچیروان بارزانی بدلیل فعالیت هایشان چندان از وضعیت داخلی حزب خبر ندارند و دفتر سیاسی و دبیر کل دفتر سیاسی این حزب نیز هیچ قدرت اجرائی ندارند.

مشاور مسعود بارزانی با اشاره به وجود فساد در سیستم های اداری استان دهوک تاکید می کند که مافیای خطرناکی در دهوک که در کنترل حزب دمکرات کردستان عراق است شکل گرفته و استاندار هم جرات نمی کند که این مافیا را افشاء بکند.

علی شنگاری اعلام می کند که برای مبارزه با فساد کنونی در سیستم حزبی و اداری حزب دمکرات کردستان عراق در دهوک ضروری است تمامی مسئولین سیاسی و نظامی و اداری این استان از کار برکنار شوند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.