کوالکام : اسنپ دراگون ۸۰۰ تگرا ۴ را شکست میدهد

ممتازنیوز:

کوالکام اسنپ دراگون 800 براحتی تگرا 4 را شکست میدهد

انویدیا در رویداد MWC امسال با اقدام جسورانه ای دست به اثبات این ادعا زد که چیپ SoC تگرا ۴ آنها “سریعترین پروسسور موبایل دنیاست“. نتایج اولین بنچ مارک ها نشان می دهد که این تراشه براحتی تمامی چیپ های موجود را شکست می دهد.

Raj Talluri معاون ارشد شرکت کوالکام به وبسایت the verge گفته که این شرکت بیشتر تمرکز خود را برروی عرضه محصولات تولیدی قرار داده تا تمرکز برروی رد ادعاهای عنوان شده از سوی رقبا. اما او همچنان اعتقاد دارد که آخرین چیپ ست اسنپ دراگون آنها یعنی Snapdragon 800 به راحتی پروسسور تگرا ۴ شرکت انویدیا را شکست می دهد.

تگرا ۴ شاید نتایج شگفت انگیزی داشته باشد، اما اسنپ دراگون ۸۰۰ بسیار منسجم تر است، چرا که این تراشه دارای یک مودم LTE و البته قدرت بیشتر می باشد.

Raj با استناد به اطلاعات سری ۸۰۰ می گوید که این تراشه توانایی منحصر به فردی در هر دو بخش رمزگذاری و رمزگشایی محتوای ۴K دارد.

به هر حال تراشه های جدید انویدیا و کوالکام در سال جاری برروی اسمارت فون های مختلف قرار می گیرند و باید دید که کدام پروسسور در عمل دارای قدرت، بازدهی و عملکرد بهتری خواهد بود، اگر چه نباید خوب بودن هیچ کدام از آنها را کتمان کرد. نظر شما در این زمینه چیست؟

theverge


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.