کواکبیان: تصمیم برای نامزدیم در انتخابات را به کنگره مردم سالاری واگذار کردم/اصولگرایان نمی​توانند از حمایتشان از احمدی​نژاد شانه خالی کنند

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری افزود: امروز کنگره حزب مردم‌سالاری در جلسه خود در مورد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصمیم‌گیری می‌کند و اگر همچنان نظر حزب این باشد که من به عنوان نامزد حزب مردم‌سالاری انتخاب شوم، من این نظر را می‌پذیرم.

وی با بیان اینکه پس از سال ۸۸، سال۹۱ سال پرکاری برای حزب مردم سالاری بوده است، افزود: ما برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کرده و طرح مناسک را ارائه کردیم و به همه احزاب اصلاح طلب ارائه دادیم. در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نمی​توانیم بی تفاوت باشیم. معنی ندارد که یک حزب کار حزبی نکند! من از اصلاح طلبان هم کسی را ندیدم که انتخابات را تحریم کند.

نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه «نگران جریان پوپولیستی​ای هستم که بخواهد با عوام فریبی دولت را دست بگیرد» به بیان دیدگاه​هایش دربارهٔ ناظرین و مجریان انتخابات پرداخت و گفت: در مورد مجریان انتخابات مهمترین مساله معتمدینی می باشند که فرمانداری​ها دعوت می​کنند. اگر این دعوت​ها به صورت خطی و سلیقه​ای باشد، وزارت کشور باید نظارت کند. فرمانداران حق ندارند خطی معتمدین را انتخاب کنند. در مورد ناظران بر انتخابات نیز واقعیت این است که اعضای محترم شورای نگهبان نباید از هیچ کس طرفداری کنند. فردا دربی است. آن کسی که سوت می زند نباید شوت بزند!

کواکبیان با تاکید بر لزوم تقویت اعتماد عمومی، گفت: نظامیان نباید بر سر صندوق​ها حاضر باشند.من مخلص همه بسیجیان هستم اما بسیجیانی که کادر شده​اند، نباید سر صندوق​ها بیایند. رسانه ملی هم ملی بودن و بی طرفیش را حفظ کند.

دبیرکل حزب مردم سالاری در بخشی از سخنانش گفت: متاسفانه عده​ای که احزاب را برنمی​تابند، اساس تفکر حزبی را می​زنند. برخی اصولگرایانی که از احمدی نژاد حمایت می​کردند امروز منتقد شده​اند اما آنها نمی​توانند از حمایتشان شانه خالی کنند.

وی از حسن روحانی به عنوان یک شخصیت‌ بزرگ یاد کرد و گفت: متاسفانه بعضی تازه به دوران رسیده‌ها به چنین شخصیت‌هایی طعنه‌هایی می‌زنند. در سال ۵۶ که آیت‌الله مصطفی خمینی شهید شد در مراسم هفتم ایشان در مسجد ارگ تهران حجت‌الاسلام حسن روحانی در آن مجلس سخنرانی کرد. نخستین بار لفظ امام (ره) را برای امام خمینی (ره)، ایشان مطرح کرد و پس از آن جلسه تمام اعلامیه‌ها به نام امام خمینی (ره) چاپ می‌شد. در طول این سال‌ها درس‌های بسیاری از ایشان آموخته‌ایم.

گفتنی است دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز برای یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری پیامی را ارسال کرد.

 به گزارش فارس حجت‌الاسلام قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با خواندن پیام عسگراولادی به این حزب اظهار داشت: آقای عسگراولادی در این پیام آورده‌اند: آقای کواکبیان دبیر کل محترم حزب مردم سالاری احتراما پیشاپیش میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفته و از ارسال دعوتنامه افتتاحیه تشکر می‌شود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پیام خود آورده است: از اینکه به سبب برنامه ریزی توفیق حضور در مراسم افتتاحیه را ندارم عذرخواهی می‌کنم.

همچنین در این پیام آمده است: امیدوارم این کنگره و اجلاس شما در مسیر منشور برادری مورد تأکید وصیت‌نامه امام رحمت‌الله حرکت داشته باشد تا بتوانیم نتیجه این نشست‌ها را در مسیر برادری معتقدین به امام رحمت الله، نظام و رهبری پیش ببریم.

 /۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.