کوتاه از اردوی آبی پوشان ; تحریم نود،غیبت جباری

۲۷م آذر ،

کوتاه از اردوی آبی پوشان ; تحریم نود،غیبت جباری

فارس: خبرها باشگاه استقلال : در تمرین امروز مجتبی جباری باز هم حضور نداشت و مشخص نبود این بازیکن به چه سببی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده است.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم استقلال که روز قبل به سبب بارش باران تمرینات تاکتیکی خود را تعطیل کرده بود از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را از سر گرفت. در تمرین امروز مجتبی جباری باز هم حضور نداشت و مشخص نبود این بازیکن به چه سببی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده است. میثم بائو و سیاوش اکبر‌پور دیگر غایبان تمرینات استقلال بودند.

* نسبت به روزهای قبل تماشاگران بیشتری در تمرین استقلال حضور پیدا کرده‌اند و نکته جالب اینجا بود که هنگامی گزارشگر برنامه ۹۰ قصد داشت از آنها گزارش تهیه کند هواداران نسبت به او اعتراض کرده و مقابل دوربین علیه فردوسی‌پور شعار می‌دادند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال هنگامی که با سؤال خبرنگار ۹۰ روبرو شد به وی گفت شما تحریم میباشید و من مصاحبه‌ای با شما نمی‌کنم.

* دویدن دور زمین، جمع کردن با توپ،انجام حرکات تاکتیکی در سه گروه از اصلی‌ترین برنامه‌های تیم استقلال بود.

* کادر فنی تیم استقلال در اواخر فعالیت امروز تمرینات چارچوب شناسی را برای فرزاد حاتمی در نظر گرفت. همچنین جواد نکونام نیز روی ضربات ایستگاهی کار می‌کرد.

* بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال سوژه اصلی بازیکنان و طرفداران این تیم بود و علاوه بر اینکه تماشاگران در خصوص برگزاری مسابقه استقلال و گهر سؤال می‌پرسیدند می‌خواستند بدانند آیا حضور مجیدی در این تیم قطعی شده یا خیر. تعدادی از طرفداران این تیم تصور کرده بودند مجیدی امروز در تمرین شرکت خواهد کرد و به همین سبب پس از اینکه متوجه شدند او هنوز جلسه‌ای را با مسئولان استقلال برگزار نکرده محل تمرین را ترک کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت ۱۵ پیگیری خواهد شد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.