کوتاه از اردوی استقلال؛ گلزنی مجیدی

۱۳م دیماه ،

فارس: خبرها باشگاه استقلال :‌ فوتبال آنلاین : تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب مجتبی جباری و جواد نکونام برگزار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم استقلال از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های آماده سازی خود را پیگیری کرد. مجتبی جباری، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده غایبان تمرین امروز بودند که بیک‌زاده و اکبرپور به سبب مصدومیت در کلینیک حضور داشتند. البته حضور این دو بازیکن در دیدار مقابل ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دیدار مقابل ذوب‌آهن با آنها به صحبت پرداخت.

*حدود ۱۵۰نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

*پورحیدری، دکتر نوروزی، بیانی، دین‌محمدی و ماجدی نظاره‌گر تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

*دویدن دور زمین، گرم کردن بدن ها، کار با توپ و ارسال از جناحین برنامه‌های تمرینی امروز را تشکیل می‌داد. نکته جالب حضور فرهاد مجیدی برای دومین روز متوالی در کارهای تاکتیکی بود و این بازیکن در جریان تمرینات آماده‌سازی کرکری خاصی با سید مهدی رحمتی داشت. هنگامی که فرهاد مجیدی گل‌زنی می‌کرد هواداران استقلال واکنش نشان داده و این بازیکن را تشویق می‌کردند و در یکی دو صحنه دیگر نیز مهدی رحمتی در ضربات آخر مجیدی این بازیکن را ناکام گذاشت.

*امیر قلعه‌نویی در حین تمرین نکات لازم را به ایمان موسوی در زدن ضربات آخر گوشزد می‌کرد و از بازیکنان می‌خواست تا در زدن ضربات آخر دقت کنند.

*استقلال فردا تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد و سپس بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در مراسم اربعین حسینی که در منزل ستار همدانی و امیرقلعه‌نویی برگزار می‌شود شرکت کرده و به عزاداری می پردازند. تماشاگران و خبرنگاران فردا تنها می‌توانند از یک ساعت ابتدایی تمرین آبی‌پوشان دیدن کرده و برنامه‌های پایانی تمرینی آنها پشت درهای بسته انجام خواهد شد. کاروان تیم استقلال روز جمعه ساعت ۱۷:۲۰دقیقه جهت دیدار با ذوب‌آهن اصفهان راهی این شهر خواهد شد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.