کوتاه از اردوی سرخپوشان؛ تماشاگران روی پل

۸فروردین ۱۳،

فارس: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۵۰: ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۵۰: ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد که در این تمرین مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دسته جمعی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.

*با تصمیم گل محمدی سید جلال حسینی و پولادی و ماهینی ۳ ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز استراحت کردند، البته ماهینی به سبب ۳ کارته بودن و غیبت در بازی برابر پیکان چند روزی بیشتر از کادر فنی مرخصی گرفته است.

*رضایی و عابدزاده به سبب گرفتن‌ام آر‌ای در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

*حدود ۵۰ هوادار از روی پلی که در کنار اتوبان هم‌جوار ورزشگاه خیریه عمل بود در حال دیدن تمرین بودند که با پادرمیانی گل‌محمدی و شیرینی سرپرست پرسپولیس درب تمرین باز شد و این هواداران از نزدیک شاهد عملکرد قرمزپوشان بودند. قرار بود امروز تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

*پروویچ و حقیقی نیز اختصاصی به دور زمین دویدند البته حقیقی تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر بدنساز تیم دنبال کرد.

*در مرحله پایانی تمرین امروز قرمزپوشان، پرسپولیسی‌ها فوتبال دست‌گرمی را در دستور کار خود داشتند، در این فوتبال مهدوی‌کیا و کریمی ۲ کاپیتان پرسپولیس هم‌تیمی شدند، البته کریمی امروز بسیار سرحال و شاداب بود تا حدی که با سایر بازیکنان مخصوصا فشنگچی به شوخی و خنده می‌پرداخت.

*در پایان تمرین نیز نوروزی، مهدوی‌کیا و گل‌محمدی به زدن ضربات ایستگاهی به سمت دروازه پرداختند.

*علی کریمی نیز به صورت ویژه به شوت‌زنی به سمت دروازه پرداخت و یک‌بار دیگر پس از جوش خوردن رباطش تست شد که خوشبختانه مشکلی نداشت.

*در هنگام فوتبال دست‌گرمی گل‌محمدی بار‌ها از ترکیب قاضی و کریم انصاری‌فرد در خط حمله استفاده کرد که بار‌ها نیز این دو بازیکن به گل‌زنی پرداختند.

*مهدوی‌کیا نیز در تمرین امروز همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.