کوتاه از اردوی سرخپوشان؛ شناسنامه مهدوی کیا

۸فروردین ۱۳،

فارس: آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از دیدار مقابل پیکان از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه خیریه عمل پیگیری شد.

به گزارش فوتبال آنلاین آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از دیدار مقابل پیکان از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه خیریه عمل پیگیری شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به فوتبال گل کوچک پرداختند.

* سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی ۳ ملی‌پوش پرسپولیس و امیر عابدزاده در تمرین امروز غایب بودند.

* در ابتدای تمرین یک هوادار مازندرانی با شناسنامه خود در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. وی پس از ۲ سال دوندگی فامیلی خود را از محمدی به مهدوی‌کیا تغییر داده بود و شناسنامه خود را امروز در تمرین به مهدوی‌کیا نشان داد.

مهدوی‌کیا که از دیدن فامیلی این هوادار تعجب کرده بود، از او پرسید چطوری این کار را انجام دادی؟ که این هوادار به او گفت فقط به عشق خود مهدوی‌کیا یعنی شما این کار را انجام دادم.

یک هوادار دیگر دست‌نوشته‌ بزرگی را در تمرین آورده بود که روی آن نوشته بود «اسطوره پرسپولیس! از فوتبال خداحافظی کردی، اما از قلب ما هرگز».

* علی کریمی با بستن چسب‌های مخصوص در تمرین امروز شرکت کرد.

*‌یحیی گل‌محمدی نیز همراه با سایر بازیکنان پا به توپ شد.

* در شرایطی که اغلب بازیکنان ساعت ۱۵:۳۰ در تمرین حاضر شده بودند، هادی نوروزی آخرین نفری بود که در تمرین حضور پیدا کرد.

* مارکو پروویچ در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد.

* غلامرضا رضایی تمرین امروز را فقط نظاره‌گر بود.

* محمد دایی برادر علی دایی که ماشین خود را در ورزشگاه خیریه عمل پارک کرده بود دقایقی در تمرین امروز حضور پیدا کرد و بدون اینکه با کسی برخوردی داشته باشد، تمرین را ترک کرد.

* لیدرهای پرسپولیس با تهیه فشفشه‌های قرمزرنگ از امروز خود را برای حضور در فینال جام حذفی آماده کرده بودند. یکی از این فشفشه‌های قرمز رنگ در تمرین امروز باز شد که دود غلیظی تمرین را فرا گرفت.

* رضا حقیقی امروز با چیذری بدنساز تیم به صورت ویژه تمرین کرد.

* پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک شدند.

* حدود ۲۰ هوادار امروز در روی پل تمرینات پرسپولیس را نظاره‌گر بودند.

رضایی و عابدزاده بازی مقابل پیکان را از دست دادند

غلامرضا رضایی و امیر عابدزاده در تمرینات ۲ روز قبل پرسپولیس از ناحیه انگشت دست و زانو دچار مصدومیت شدند و با نظر کادر پزشکی روز قبل MRI شدند پس از بررسی وضعیت این دو بازیکن، با تصمیم گل‌محمدی مقرر شد رضایی و عابدزاده فردا در دیدار مقابل پیکان به میدان نروند و به استراحت بپردازند. گل‌محمدی به رضایی اعلام کرده که خود را برای بازی با داماش باید آماده کند. همچنین رضا حقیقی به سبب مصدومیت در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس حضور ندارد.

حسینی، پولادی و ماهینی در دیدار مقابل پیکان به میدان نمی‌روند

یحیی گل‌محمدی سعی دارد تا بازیکنان خود را برای دیدار حساس با داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده کند. به همین سبب با توجه به اینکه ۳ ملی‌پوش پرسپولیس در تعطیلات نوروز در اردوی تیم ملی حضور داشتند، گل‌محمدی تصمیم گرفت تا به حسینی، ماهینی و پولادی در بازی مقابل پیکان استراحت دهد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.