کوتاه ترین ازدواج های هالیوودی

لیزا ماری با مایکل جکسون رابطه بسیار کوتاهی داشت چیزی در حدود سه ماه و به همان سرعت نیز با هنرپیشه معروف در سال ۲۰۰۲ نیکلاس ازدواج کرد و در همان سال از او نیز جدا شد.
افکارنیوز: کارمن الکترا و دنیس رودمن مدت زمان ازدواج : ۵ ماه در سال ۱۹۹۸ مدل مشهور با بازیکن مشهور بسکتبال در مراسم مجللی در لاس وگاس ازدواج کردند.آقای داماد تصمیم داشتند تنها ۹ روز پس از مراسم آن ازدواج را باطل کند اما رابطه عاشقانه آنها ۵ ماه به طول انجامید.

۱- بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر
مدت زمان ازدواج : دو روز

در سال ۲۰۰۴ بریتنی اسپیرز در لاس وگاس همکلاسی قدیمی خود پال جیسون الکساندر را ملاقات کرد.ملاقات آنها با کلاه بیس بال بر سر و سوئی شرتی جین پاره جیسون دیدار چندان رمانتیکی نبود.اما آنها عاشق یکدیگر شدند و تنها ۵۵ ساعت بعد از ملاقاتشان از یکدیگر جدا شدند.

۲– برادلی کوپر و جنیفر اسپوسیتو
مدت زمان ازدواج : ۴ ماه

این ازدواج که ۴ ماه به طول انجامید یکی از کوتاه ترین ازدواج های سال ۲۰۰۶ بود.تنها با گذشت ۴ ماه جنیفر تقاضای طلاق داد و بعد از آن براد براحتی و آزادی در شهر گردش می کرد!

۳– کارمن الکترا و دنیس رودمن
مدت زمان ازدواج : ۵ ماه

در سال ۱۹۹۸ مدل مشهور با بازیکن مشهور بسکتبال در مراسم مجللی در لاس وگاس ازدواج کردند.آقای داماد تصمیم داشتند تنها ۹ روز پس از مراسم آن ازدواج را باطل کند اما رابطه عاشقانه آنها ۵ ماه به طول انجامید.

۴- درو باریمور و تام گرین
مدت زمان ازدواج : ۵ ماه

بازیکن فرشتگان چارلی در سال ۲۰۰۱ با کمدین معروف تام گرین ازدواج کردند.ماه عسل آنها مدت بسیار کوتاهی بود،چرا که اختلافات آنها از همان زمان شروع شد و تا زمانیکه بتوانند از هم جدا شوند این ازدواج ۵ ماه طول کشید.با اینحال این دو پس از طلاق پرماجرایشان هنوز هم با یکدیگر دوست هستند.

۵- لیزا ماری پریسلی و مایکل جکسون
مدت زمان ازدواج :۳ ماه

لیزا ماری با مایکل جکسون رابطه بسیار کوتاهی داشت چیزی در حدود سه ماه و به همان سرعت نیز با هنرپیشه معروف در سال ۲۰۰۲ نیکلاس ازدواج کرد و در همان سال از او نیز جدا شد.این ازدواج نیز تنها سه ماه دوام آورد.

۶- جنیفر لوپز و کریس جاد
مدت زمان ازدواج :۸ ماه

شاید در شب ازدواج جنیفر و کریس رقاص مشهور در سال ۲۰۰۱ آنها بسیار عاشق و شیفته یکدیگر به نظر می رسیدند اما این شعله این عشق به زودی خاموش و سرد شد.آنها نه ماه بعد از ازدواجشان ، رسما جدایی شان را اعلام کردند.

۷– پاملا اندرسون و ریک سالمون
مدت زمان ازدواج :۴ ماه

ریک سالمون در مراسمی بسیار مجلل در لاس وگاس در سال ۲۰۰۷ با ستاره معروف مجله “پلی بوی” ازدواج کرد.اما ریک ۴ ماه بعد از این عشق تند و آتشین ، اظهار پشیمانی کرد و رسما جدایی شان را اعلام کرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.