کوثر، بیمه تضمین کیفیت محصولات می دهد

شنبه ۲۳ اردیبهشت – ۰۲:۲۶:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرعامل بیمه کوثر گفت: در سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” این شرکت با اخذ مجوز از بیمه مرکزی، بیمه نامه تضمین کیفیت محصولات و خدمات را برای بنگاه های اقتصادی طراحی کرده است.
به گزارش آریا، عبدالرسول عطایی در یک نشست خبری با اشاره به برنامه های جدید بیمه کوثر در سال ۹۱ افزود: در سال جاری پوشش بیمه ای جدید منجمله بیمه سالمندان و بیماران صعب العلاج و بیمه نامه بسیجیان را در دستور کار داریم.
پیاده سازی طرح BSC
وی افزود:  این شرکت به منظور تحقق چشم انداز بیمه کوثر در افق ۱۴۰۴ اقدام به پیاده سازی و اجرای طرح BSC( کارت امتیازدهی متوازن) نموده است.
مدیرعامل بیمه کوثر اظهارداشت: با توجه به تعریف چشم انداز این شرکت که همانا رسیدن به جایگاه برترین شرکت بیمه گر خصوصی از نظر سهم بازار و ارائه خدمات و توانمندی مالی و قبول بیمه های اتکایی در سطح کشور در افق ۱۴۰۴ است ، در یک هدف گذاری دقیق و برنامه محور ، مراحل رسیدن به جایگاه تعریف شده به ۳ برنامه ۵ ساله تقسیم بندی شده که در ۵ ساله منتهی به سال ۱۴۰۴ رسیدن به مقام برترین بیمه گر خصوصی کشور مدنظر قرار گرفته است.در راستای تحقق این مهم ، نقشه استراتژی شرکت بیمه کوثر تدوین و وظایف هر بخش به تفکیک مشخص شده است.
بیمه زائران مشهد مقدس
عطایی با اشاره به بیمه نامه جاین شرکت برای زائران مشهد مقدس تصریح کرد: این شرکت طی قرارداد منعقده با شرکت مدیریت زیارت و گردشگری میزبان زائر مشهدالرضا(ع) در مشهد مقدس ،تمام زائرانی که تحت مدیریت این شرکت از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند را از لحظه حرکت از شهر خود تا برگشت به شهر مورد اقامتشان در طول سفر و اقامت در مشهد مقدس تحت پوشش بیمه حوادث قرار داده است.
گفتنی است بر این اساس زائران امام رضا (ع) می‌توانند با تهیه” زائر کارت” شرکت مدیریت زیارت و گردشگری میزبان زائر مشهد الرضا (ع) از خدمات شرکت بیمه کوثر بهره‌مند شوند.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: اعتمادسازی ، تعامل با مراکز دانشگاهی و پژوهشی ،  تقویت و توسعه شبکه فروش ، توجه ویژه به مدیریت بحران و ریسک از جمله اهداف اساسی شرکت بیمه کوثر است.
وی تأکید کرد : هدف ما فرهنگ سازی بیمه در کشور با ارائه خدمات بیمه ای جدید و سلامت کار و فراهم آوردن رضایت خاطر مشتریان است .
رشد چند برابری از سهم بازار
وی با اشاره به رشد ۴۵ درصدی پرتفوی صنعت بیمه کشور در سال گذشته ، اظهار داشت: بیمه کوثر در سال گذشته ۷ هزار میلیارد تومان فروش داشته است.
عطایی ادامه داد: با وجودی که سهم ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی از بازار را برای این شرکت پیش بینی کرده بودیم، اما رشد چند برابری نسبت به این رقم داشتیم.
مدیرعامل بیمه کوثر اظهار داشت: این شرکت در جذب بیمه های اتومبیل در سال گذشته رشد مطلوبی تا حدود ۳۵ درصد و در بیمه های زندگی نیز بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به تجهیز زیر ساخت ها ، شعب و نمایندگی ها در سال ۹۰ ، اظهار داشت: تلاش داریم تعداد نمایندگی را به ۸۰۰ شعبه افزایش دهیم.
مدیر عامل بیمه کوثر ، ارتقای کیفیت خدمات ، جذب مشتریان، رشد درآمد و سپرده گذاری ها ، فروش الکترونیک، حذف دفترچه بیمه های درمان را از برنامه های این شرکت اعلام کرد و افزود: همچنین تمام زائران حرم امام رضا بیمه مسوولیت می شوند.
وی، پرداخت به موقع خسارات و سرویس دهی مطلوب به مشتریان را سیاست اصلی بیمه کوثر عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در فرهنگ‌سازی بیمه، نبود آموزش‌های لازم و آگاهی اندک درباره اهمیت و مزیت‌های انواع خدمات بیمه‌‌ای است.
همکاری با بانک ها
وی، پوشش ریسک ها در حوزه های اقتصادی و همچنین یاری رساندن به بانک ها در زمینه ارایه تسهیلات به تولید کنندگان را از اعم اهداف صنعت بیمه در سال جاری دانست.
عطایی، اثر کاهش ریسک های موجود توسط بیمه در تولید کنندگان را در دو بخش اقتصادی و روانی عنوان کرد و افزود: زمانی که بیمه بتواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد و بانک ها نیز در ارایه تسهیلات موفق باشند، تولید کننده دغدغه مالی نخواهد داشت و با خاطر آسوده، تمام اندیشه خود را صرف تولید خواهد کرد و آسودگی و عدم دغدغه مالی، دو اثر مثبت فعالیت بیمه خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۱۴۲۶۰۹۱۳۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.