کوروت Z06 آماده رونمایی شد

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

اولین تصاویر رسمی از Z06 یک روز قبل از رونمایی این خودرو در نمایشگاه دیترویت به رسانه‌ها راه یافت. طراحی تهاجمی، اضافات آیرودینامیکی و قوس گلگیرهای برآمده، این خودرو را از سایر مدلهای استینگری متمایز می‌کند.

Corvette Stingray Z06

Corvette Stingray Z06

لبه آیرودینامیکی فیبر کربنی که از زیر سپرهای جلو آغاز می‌شود و دور گلگیرهای جلو پیچیده شده و از اسکرت های کناری به شکل زیبایی به عقب امتداد می‌یابد و به دیفیوزر عقب ختم می‌شود و با اسپویلر خاص عقب خودرو هم تناسب جالبی را به وجود می‌آورد در کنار هواکش‌های متعدد درپهلوها و روی کاپوت و فرم خاص هواکش مشبک لانه زنبوری سپر جلو، ترکیبی هیجان انگیز را خلق کرده‌اند.

Corvette Stingray Z06

Corvette Stingray Z06

چراغهای جلو نیز اندکی تغییر کرده‌اند و لامپها در یک پس زمینه دودی قرار گرفته‌اند. بعلاوه چرخهای آلیاژی مشکی رنگ نیز بزرگتر از انواع معمولی می باشند. در داخل کابین با تغییرات اندکی در تریم و دکمه‌ها روبروییم. دایره فرمان هم در پایین خود به سبک خودروهای مسابقه ای، تخت شده است. Z06 از سیستم تازه ضبط داده‌ها نیز بهره می‌برد. این سیستم که PDR نامیده می‌شود با کمک دوربین جلو و میکروفن داخل کابین در کنار بخشهای مربوط به ضبط اطلاعات تله متری خودرو از جمله سرعت، دور موتور، گیربکس، زاویه فرمان و چرخها، نیروی ترمز و سایر اطلاعات و با همراهی گیرنده GPS خودرو همه اطلاعات را در یک حافظه فلش ۸ یا ۳۲ گیگابایتی ضبط می‌کند. این یعنی یک جعبه سیاه که تا ۱۳ ساعت آخر رانندگی شما را کاملاً در خود ذخیره کرده است.

Corvette Stingray Z06 Interior

Corvette Stingray Z06 Interior

اما مهمترین بخش شورولت کوروت Z06 را باید موتور ۸ سیلندر سوپرشارژر آن دانست. این موتور تازه ۶۲۰ اسب بخار و ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

۲۲

دی


Corvette Stingray Z06


شورولت ۲۰۲۴ اسپرت کوپه


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.