کوروش تهامی مسئولیت تعدادی یتیم را برعهده می گیرد+عکس

کوروش تهامی مسئولیت تعدادی یتیم را برعهده می گیرد+عکس

به گزارش شبکه ایران مجموعه تلویزیونی «رویای گنجشک‌ها» به کارگردانی راما قویدل از نیمه مهرماه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود. این مجموعه قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش شود.این سریال در شمال کشور در لوکیشن های کیاشهر ، لاهیجان و رشت تصویربرداری شده است . تدوین و صداگذاری این مجموعه توسط مهدی جودی انجام شده است .


«رویای گنجشک‌ها» با محوریت موضوع خانواده و اکرام ایتام یک ملودرام اجتماعی به حساب می‌آید که فرهاد پور سعیدی نگارش فیلمنامه آن را به عهده دارد.علی نصیریان در سریال «رویای گنجشک‌ها» در نقش «دوست علی» خانه‌اش را به بچه‌های یتیم و بی‌سرپرست اختصاص می‌دهد. آزیتا حاجیان، کوروش تهامی،سام درخشانی، مهسا کرامتی و گلاره عباسی از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.


«رویای گنجشک‌ها» را رضا جودی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه کرده و در خلاصه داستان آن آمده است: حسام جوان ۳۰ ساله‌ای که سال‌ها پیش خانواده‌اش را از دست داده، مسؤول یک خانه ایتام در یکی از شهرهای شمالی کشور است. در این خانه ایتام، تعدادی کودک و نوجوان بی‌سرپرست زندگی می‌کنند. اوضاع در این خانه آرام است تا اینکه حکم تخلیه آنجا صادر می‌شود و زندگی ساکنانش را دگرگون می‌کند. آنان در جست‌وجوی خانه‌ای جدید، تلاش خود را به کار می‌گیرند و در این رهگذر، با پیرمردی مهربان و درد آشنا به نام دوست علی آشنا می‌شوند. سرگذشت زندگی بچه‌های خانه ایتام و ماجراهای پیرامون آنان، داستان‌های سریال «رویای گنجشک‌ها» را رقم می‌زند.


قویدل تاکنون سریال «گمشده» و چندین اپیزود از سریال پربیننده «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را کارگردانی کرده و رضا جودی نیز سال گذشته تهیه‌کنندگی سریال ماه رمضان این شبکه را با عنوان «سی‌امین روز» بر عهده داشت.
پایان مطلب/
 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.