کونته و خطر دومین محرومیت در این فصل

۲۰م دیماه ،

 در روز نهم ماه دسامبر اولین محرومیت کونته – محرومیت از نشستن بر روی نیمکت یوونتوس برای چهار ماه – به پایان رسید. فدراسیون فوتبال ایتالیا کونته را به سبب خودداری از گزارش تلاش برای تبانی در مسابقات فوتبال در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و زمانی که هدایت تیم سیه نا را بر عهده داشت، چهار ماه از همراهی تیمش محروم کرده بود.

مأموران قضایی در حال به پایان رساندن تحقیقات دربارهٔ دو بازی سری بی می باشند که در آنها میزبان – تیم باری – در سال دو هزار و هشت در مقابل تره ویزو و در سال دو هزار و نه در مقابل سالرنیتانا بازی کرد.کونته در فاصله سال های دو هزار و هفت تا دو هزار و نه سرمربی تیم باری بود.

در این تحقیقات از حدود بیست نفر بازجویی شد و آنها با اتهام کلاهبرداری در ورزش مواجهند.قرار است جلسه استماع این اشخاص به زودی برگزار شود.

آندره آ رانوکیا بازیکن سابق تیم باری – که هم اکنون در اینتر توپ می زند – ، ‌ژان فرانسیس گیله دروازه بان بلغارستانی تیم تورینو و کریستین استلینی مدافع تورینو از جمله این اشخاص می باشند.

پیش بینی می شود رانوکیا تبرئه شود زیرا گفته می شود دادستانان شواهدی علیه او نیافته اند اما او و کونته همچنان ممکن است دوباره به سبب گزارش ندادن تبانی با محرومیت مواجه شوند.

استلینی دوران حرفه ای خود در تیم باری در سال دو هزار و ده به پاپان برد و در تیم های سیه نا و یوونتوس دستیار کونته شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان از رم، او پس از مجرم شناخته شدن در جلسه دادگاه فساد در فوتبال در زمانی که در باری و سیه نا بازی می کرد در ماه اوت از سمتش در یوونتوس استعفا کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.