کوهپیمایی بزرگ “کلک چال” با حضور ۵۰۰ نفر

فروردین ۱۴۰۳

قائم مقام فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲ گفت: ۲۱ شهریور کوهپیمایی بزرگی با اعزام ۵۰۰ نفر در کلک چال برگزار و به قید قرعه و به صورت پیامکی به اشخاص جوایزی اهدا می‌کنیم.

جعفر امیرآبادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دو مسابقه شنا و کاراته در منطقه ۲ برگزار شد که در مسابقه کاراته ۱۸۰ نفر شرکت کردند و در ۸ رده (کمربند) و به ۴۸ نفر برنده نیز جوایزی اهدا شد.
 
وی افزود: همچنین در مسابقه شنا که کرال سینه و قورباغه بود به ۵۴ نفر جوایزی اهدا شد.
قائم مقام اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در ادامه تصریح کرد: در ایستگاه های صبحگاهی این منطقه ۶۴ قسمت مربوط به بانوان و ۳۶ قسمت به آقایان تعلق دارد که این ایستگاه ها در پارکها و حسینیه ها و مجموعه های ورزشی، آموزش نرمش های ورزشی هوازی و غیر هوازی داده می‌شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تا ابتدای مهر این برنامه در ایستگاه های ورزشی نیز ادامه دارد و سه مجموعه ورزشی صادقیه، شهدای طرشت در ۳ طبقه و سالن ورزشی درخشان نیز به زودی افتتاح می‌شود.
 
جعفر امیرآبادی در پایان اظهار داشت: سالن ورزشی صادقیه خانه ژیمناستیک و رشته های زمینی است و شهدای طرشت در طبقه اول خانه کشتی، طبقه ۲ بدنسازی حرفه ای و طبقه سوم مختص معلولین و اشخاص عادی و تیراندازی است و سالن ورزشی درخشان مخصوص ورزشهای توپی است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.