کوهکن: اگر دو نفر کاندیدای ریاست جمهوری باشند یکی از آن‌ها باهنر است

۲۷م دیماه ،

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه باهنر کاندیدای مطرح جبهه پیروان خط امام و رهبری است، گفت: اگر دو نفر کاندیدای ریاست جمهوری باشند، یکی از آن‌ها حتما باهنر است.

امروز همایشی با حضور جمع قابل توجهی از هواداران کاندیداتوری محمدرضا باهنر برگزار شد. این همایش با حضور فعالان سیاسی، بعضی از نمایندگان مجلس ( پورابراهیمی نماینده کرمان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس)، اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، فعالان دانشجویی و محسن کوهکن برگزار شد که حاضرین با ارائه سخنانی از کاندیداتوری باهنر دفاع کردند.

کوهکن در این همایش با تاکید بر مواضع قبلی خود پیرامون کاندیداتوری باهنر در انتخابات گفت: باهنر با خصوصیات ارجحی که برای احراز ریاست جمهوری دارد برای پست ریاست جهموری شایسته است و من مطمئن هستم که بعد از این امر شرمنده نخواهم شد و همچنان احساس سربلندی می‌کنم که هوادار باهنر هستم.

وی با بیان اینکه باهنر کاندیدای مطرح جبهه پیروان خط امام و رهبری است، گفت: اگر دو نفر کاندیدای ریاست جمهوری باشند یکی از آنها حتما باهنر است.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر تکذیب کاندیداتوری باهنر گفت: تکذیب‌های باهنر برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ناشی از روحیه سرشار از نجابت وی است و ثانیا به سبب تعلقات تشکیلاتی که باهنر دارد و ما نیز باید او را در قید همین تشکیلات برای نامزدشدن در انتخابات ریاست جمهوری قرار دهیم.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.