کوچکترین نامزد دریافت جایزه اسکار + عکس

۲۹م دیماه ،

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از دیلی میل، “کونژانه والیس” ۹ ساله کوچکترین هنرپیشه دریافت جایزه اسکار به عنوان بهترین بازیگر نقش مکل زن است . او در مصاحبه جدیدش با یک نشریه مرتبط اعلام کرد هیچ علاقه ای به پوشیدن لباسهای شب مخصوص این مراسم ندارد . او میگوید رنگ مورد علاقه اش صورتی است و احتمالا لباسی به همین رنگ برای مراسم استفاده خواهد کرد.

او اضافه کرده است علاقه بسیار زیادی به مد دارد و خیلی دوست دارد که مجلات مد معتبر در آینده از تصویر او روی جلد خود استفاده کنند. در سوالی که از او پرسیده شد آیا خوشحال است که در این مراسم شرکت میکند او پاسخ داد عاشق مراسم و میهمانیهای این چنینی و بزرگ و با شکوه است . وی از سن ۵ سالگی وارد دنیای سینما شده است.

او میگوید خواننده های مورد علاقه اش سلنا گومز، نیکی مانجی و دمی لواتو می باشند . او بهترین نقشش را در فیلم “جنوب وحشی” ایفا کرده است و به همین خاطر نامزد دریافت جایزه شده است. در این فیلم هنرپیشه های بزرگی چون “برد پیت” ایفای نقش کرده اند.

این دختر کوچک سیاه پوست تا کنون در جشنواره های زیادی موفق به دریافت جایزه شده است و گفته میشود کوچکترین نامزد دریافت اسکار است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.